Kohta paukkuu Kohta paukkuu
lumikone lumikone
Ajattelin nugustella vielä hetkisen :3 Ajattelin nugustella vielä hetkisen :3
kun muilla pari suhde ja sulla ei.. kun muilla pari suhde ja sulla ei..
Jollakin jäi tanko maahan Jollakin jäi tanko maahan
Hesus x Jitler -fanitarina Hesus x Jitler -fanitarina
Vitsillinen sarjakuva 8 Vitsillinen sarjakuva 8
Tyly kirjailija Tyly kirjailija
Nope Nope
Let's get rambling Let's get rambling
Liika on liikaa Liika on liikaa
Fug the sytsem Fug the sytsem
Be our guest~ Be our guest~
Pääkkäri Pääkkäri
Mikki Mikki
Pokemon sitä ja tätä 2 Pokemon sitä ja tätä 2
Ai saatana Ai saatana
Auto pelien Dark Souls Auto pelien Dark Souls
ditty ditty
Didney hoitaa Didney hoitaa
anne berner anne berner
MOAB MOAB
R A H O I T U S R A H O I T U S
Kipu on vain mielikuvitusta Kipu on vain mielikuvitusta
 775 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.74 MB, 1 tiedosto, 15.06.2020 05:37:34
[ + 7 - | ]

Meillä ei rettelöidä

[44263] [20200615_053529.jpg] [0.74 MB] [1080x1822] [] []
20200615_053529.jpg

black lives matter

(12)
15.06.2020 06:47:09 | 06:48:59
#354979 [+-] Piilota Suosittele

Rasistinen unelma ajaa maasta ulos toisinajattelijoita.
Unelman huipentuma toki ovat keskitysleirit.

Eipä yllättänyt kuka natsi ja tapettava mulkku tämän postasi.

15.06.2020 11:34:22 | 11:41:41
#355095 [+-] Piilota Suosittele

Menkää hipit muualle riekkumaan!

En kyllä tiijä..pitäiskö ittekin kattoa joku syrjäkylä jostain, missä ainoatakaan mustaa nähty ku telkkarissa..ja sinne yhden miehen BLM-protesti ja töhriä vaikka sankarihauta.

Kyllä on ristiriitaset fiilikset niinkuin jotakuinkin jokaisesta asiasta mikä nykyään on esillä..että kun kyllä, kaiken maailman
Vähemmistöjen oikeuksissa on parannettavaa, mutta onko tämä sitten se oikea keino? Että eikö perkele nuo lättähatut tajua, että asia kuin asia, ni tavan ihmisiä tuommonen riekkuminen vituttaa..että olkaahan nyt. Mutta sitten se toinen ääripää entisestään koventaa asenteitaan ja vastakkainasettelu vaan lisääntyy ja kuilu välillä kasvaa.

>>355089 muutaman kerran käynyt Puolassa ja kyllä, ihan vitun mahtava paikka

16.06.2020 19:56:43
#355697 [+-] Piilota Suosittele

Svobodalaiset ovat osa niistä fascisteista joiden takia koko nykyinen Ukrainan sisäinen kriisi on käynnissä. Vastenmielistä paskasakkia.

[ 12 viestiä | ]