paras ai paras ai
jalkapallofani jalkapallofani
Palli boxing Palli boxing
Ric and sluts Ric and sluts
pientä palonalkua pientä palonalkua
parempaa itsepuolustusta parempaa itsepuolustusta
niin komea kundi niin komea kundi
neekeri neekeri
iso otsa, isosti rahaa iso otsa, isosti rahaa
zyklon B zyklon B
Halloween, ryöstö ja demarit Halloween, ryöstö ja demarit
Persua nyrkillä nekkuun Persua nyrkillä nekkuun
sillävälin ukrainassa sillävälin ukrainassa
Persut määkii laumassa Persut määkii laumassa
missä protestoijat missä protestoijat
vois katkoo munki oksat vois katkoo munki oksat
Ric flashing cock used again Ric flashing cock used again
et pääse vielä et pääse vielä
russian hightechnology russian hightechnology
Fupa Fupa
Ylilauta mielenosoitus Ylilauta mielenosoitus
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
internet internet
Shima Enaga Shima Enaga
 856 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 22.06.2020 14:17:41
[ + 6 | ]

Ja kohta on nimismies repimässä kylttiä maahan

[44545] [20200621.jpg] [0.07 MB] [405x750] [] []
20200621.jpg

ravintola

(31)  · 

kalja

(270)  · 

karanteeni

(22)
22.06.2020 18:32:25
#358084 [+-] Piilota Suosittele

Aikakautemme näyttää seuraavan samaa kaavaa kuin aikaisemmin. Kaavaan, jossa sanaa venäjä ei saanut näkyä tai kuulua. Sitä ei saanut kritisoida eikä edes keskustella siitä. Uskonnoissa on samoja kieltoja pilvin pimein. Aikaisemmin uskontojen hallitessa kaikkia elämisen alueita se ei sallinut oikeastaan yhtään mitään muuta kuin verojen maksun muodoissa ja toisissa.

Kannattaa muistaa, että ette enää tulevaisuudessa minkään sukupuolen kanssa, vaan henkilön. MInä nimittäin suutun heti jos en pääse naisten vessaan. Määrittelen ne heti sukupuolineutraaleiksi alueiksi.

22.06.2020 19:02:07
#358104 [+-] Piilota Suosittele

>>358058
palopelastaja

Ei se ole kenellekkään lisää tai keneltäkään pois.
>>358053

Näin tapahtuu hyvin todennäköisesti suomessa kanssa alalla kuin alalla. Sana mies pitää saada pois. Se on jostain syystä todella tärkeää.

Jos soitat tulevaisuudessa hätänumeroon palokunnan toivossa, älä vaan möläytä että "tarvittas palomiehiä" kun torppa on tulessa tai lätkäsevät luurin korvaan. Palokuntakin on liian rasistinen ja sovinistinen. Sano että tarviis jonkun kastelemaan mun kukkahatun kun se kärähti tänään nähtyäni heteromiehen.

[ 14 viestiä | ]