Seksikästä Seksikästä
Jännä reissu Jännä reissu
vegemaiharit, sulaa ensimmäisessä vesisateessa vegemaiharit, sulaa ensimmäisessä vesisateessa
Der ewige jude Der ewige jude
Homer tietää Homer tietää
Rus vs Ukr Rus vs Ukr
Attenborough ja Javelin Attenborough ja Javelin
Juomislaulu Juomislaulu
KFC KFC
M̷̛̟̯̈̈́ ̶̜͍̙̔͐Ư̵̧̤͗͗͜ ̸̢̯̅͠U̵̞̱͗ͅ ̶͈̥̦͗M̵̱͙͔̊̃ ̸̪͗́̿I̶͇͒͊ ̶͇̃͊ M̷̛̟̯̈̈́ ̶̜͍̙̔͐Ư̵̧̤͗͗͜ ̸̢̯̅͠U̵̞̱͗ͅ ̶͈̥̦͗M̵̱͙͔̊̃ ̸̪͗́̿I̶͇͒͊ ̶͇̃͊
mitä vitt mitä vitt
pikku gangstabörh pikku gangstabörh
Floppa puhkaisee Floppa puhkaisee
Uutinen Uutinen
Nyt on hyvä :3 Nyt on hyvä :3
Jonnet ei muista tätäkään Jonnet ei muista tätäkään
ronttonen ronttonen
miks mun viikset haisee paskalle miks mun viikset haisee paskalle
Kari, Puavo sekä hulluus Kari, Puavo sekä hulluus
Huumeiden käyttöhuoneet Huumeiden käyttöhuoneet
vaalit tulossa vaalit tulossa
Northern finland 1900 Northern finland 1900
Taloudesta.. Taloudesta..
SDP:n kesärieha SDP:n kesärieha
 649 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 29.06.2020 21:32:21
[ + 5 | ]

Likka Kivelle ei kelpaa..

[44763] [IMG_20200628_233640.jpg.png] [0.29 MB] [431x581] [] []
IMG_20200628_233640.jpg.png

iilka kivi

29.06.2020 22:31:50
#360885 [+1] Piilota Suosittele

Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin katselemaan sitä meininkii mihin täällä törmää. Ei tulisi, koska se olisi rasistista.

30.06.2020 00:38:47
#360909 [+1] Piilota Suosittele

>>360885
Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin

Luuletko et toi jotain oikeita töitä tekee? Nostaa tukia ja käy jossai sanoo et "persut natsi fasistei ebin :D" ja sit saa vähä lisää kaljaa millä liottaa aivonsa. Sitte toki twitterissä ulisee ihan vitun kaikesta ei huoh vittu.

30.06.2020 05:12:31
#360946 [+1] Piilota Suosittele

>>360909

Uliskoot ihan rauhassa. En kyseisestä herrasta tiedä mitä tekee ja missä koska ei oikeasti edes kiinnosta. Kerroin vain, että voisi tulla mukaan töihin. Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

30.06.2020 18:07:59 | 18:09:09
#361120 [+1] Piilota Suosittele

>>360946
Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

En tiedä onko se koskaan oikeita töitä tehny, mut hieman epäilen ellei oo ollu jossai isin firmas kesäduunis selaa puhelinta. Nykyisiä hommia nyt ei voi kunnon töiksi laskea, enkä siis koomikoita halua mitenkää halventaa ammattina, mutta iikan panostus komiikkaan on tasoa selata puhelimella reddittiä/twitteriä/tumbleria isin työpaikalla ja paskapostata (ja sitte joskus käydä livenä esittämässä paskapostausta kutsuen itseään koomikoksi).

[ 5 viestiä | ]