Minulta karkasi Remu (Helkatti) pihalle naisiin ja siltä pistämältä paneskeli kolme rotukissaa paksuksi. Se naapuri muutti pois. Tuli uusi ja taas nartun kanssa. Siitä jäi itsellekin yksi kollipentu Numa. Vielä sen perkeleen piti lähteä hatkaan, mutta onneksi siitä ei tullut kuin kaksi pentua. Nykyisin Remu ja Numa ovat pallittomia.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Ei me mitään tehty :3
minimirriaitaus
yrmy :3
Rotukissan luominen
Hyvä koira
Tää oot sinä
Bödkatti
täs sulle kukka :3
Ei yllä >:3
Niin hyvää puuta
Kamut
Tämä vessa on varattu!
pimeä haukkaisu
Minä vartioin täällä
käärmess
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen