HMMMM HMMMM
Eläinjuttukokoelma Eläinjuttukokoelma
Keikka kääpiölle Keikka kääpiölle
rokodiili rokodiili
Kattokaa ny Kattokaa ny
Vaderin viisaudet Vaderin viisaudet
Tourette Tourette
False Positive - Appetite False Positive - Appetite
nyt siivoat sotkusi nyt siivoat sotkusi
Sopivasti ananasta pizzassa Sopivasti ananasta pizzassa
Tykkääthän sinä minusta? Tykkääthän sinä minusta?
youpedo youpedo
ateriointi :3 ateriointi :3
Welcome to the garden Welcome to the garden
Lame selfie bee vol.1 Lame selfie bee vol.1
Iida1 Iida1
Enää et tuu mun nurkille kurnuttaa Enää et tuu mun nurkille kurnuttaa
Chuck Testan kalijapäivä Chuck Testan kalijapäivä
IIDA2 IIDA2
Kuvaotokset #46 Kuvaotokset #46
Syitä bodaamiseen Syitä bodaamiseen
hyvä olla :3 hyvä olla :3
Jet fuel can't melt steel beams Jet fuel can't melt steel beams
Midäs däällä dabahduu? Midäs däällä dabahduu?
 923 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.66 MB, 1 tiedosto, 14.07.2020 08:50:48
[ + 4 | ]

Huomen

[45135] [oksu.png] [0.66 MB] [800x522] [] []
oksu.png

siideri

 · 

golden cap

 · 

gambina

(24)
14.07.2020 22:15:31
#364886 [+-] Piilota Suosittele

>>364804
No joskus saatan kännipäissäni murtautua pöllimään nuita ja sitten seuraavana päivänä käyn pallauttamassa. Saan vähän täysiä tölökkejä tilalle vaikka kyllä ne on kauppiaat jo ruvenneet vähän karsastammaan niien pallautuksia. Jos ovat alakaneet uteliaiksi niin uhkaan siirtyä naapurikaupan asiakkaaksi niin rauha on aina palannu.

14.07.2020 22:39:37
#364898 [+-] Piilota Suosittele

>>364895
Enkä vaiha! Mulla on sitäpaitti tuossa rollaattorin perässä yhen nikkarin rakentama lava millä voin vettää niitä perässä. Ollaan jo sovittu kauppojen kans, että ei tarvi erikseen pallautella niitä vaan antavat mulle suosiolla kympin säkistä tai vaihtoehtosesti saan korin keskiketterää.

15.07.2020 17:33:41
#365069 [+-] Piilota Suosittele

>>365012
Kuule poeka, mie oon elämäni aikana kustantanu tuon lähikaupan olemassaolon jo kahteen kertaan kaikella sillä kalijan määrällä minkä oon sieltä ylihintaan ostanu. Ku huomautin asiasta niin sain siltä seisokilta erityisluvan käyä harrastamassa sitä tölökkien "varastamista" ja pallauttamista. Nyt on eläkeläisellä taas tekemistä, kauppias merkkaa kaikki tölökit varastettuiksi ja minä saan ilimasta kalijaa :)

15.07.2020 21:08:04
#365135 [+-] Piilota Suosittele

>>365078
Elämästä pittää nauttia eikä tässä vaiheessa oo ennää millään mittään väliä kuitenkaan. Riehkaskoot toiset syänkohtausta ja aivoverenvuotua oravanpyörässä meikäläisenkin eestä, siitä vuan. Minä se vaan käyn ahon laitaa iliman paitaa. Tosin liivit on, mutta kuitenki.

15.07.2020 22:09:27
#365152 [+-] Piilota Suosittele

>>365142
Ei, älä sano tuommosia. Vaikka rakkaimpani onkin tilapäisesti hermolomalla niin silti pysyn sille ainaki melekeen uskollisena. Paitti jos yhteisesti sovitaan, että jälkeenpäin ei hälistä niin ehkä sitten ihan vaan pikasesti. Kai sulla on sukelluspukuja, ku mun on jo loppuneet?

[ 14 viestiä | ]