Itke mulle joki Itke mulle joki
Musta mies jahtaa Musta mies jahtaa
Moikka pitää mennä Moikka pitää mennä
vessaseikkailu vessaseikkailu
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
pyhävesi pyhävesi
Vittu Fry sua saa aina hävetä Vittu Fry sua saa aina hävetä
ave maria ave maria
Lue hentaisi poika! Lue hentaisi poika!
Haista paska, painu helvettii siitä Haista paska, painu helvettii siitä
Kurks :3 Kurks :3
Baijaddava bendele :3 Baijaddava bendele :3
Koura Koura
Jumalauta, ei helvetti Jumalauta, ei helvetti
Karvatennari Karvatennari
Söpö nallekuva Söpö nallekuva
pokemon seikkailu pokemon seikkailu
Aina käy näin Aina käy näin
Joutsenlaulu Joutsenlaulu
Hassun hauska nauru hymiö Hassun hauska nauru hymiö
Urheilijoita Urheilijoita
Ei ole mitään syytä kiihtyä Ei ole mitään syytä kiihtyä
Kirkko veren päällä Kirkko veren päällä
Feminismi on hienoa Feminismi on hienoa
 1 105 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto, 15.07.2020 18:58:53
[ + 1 | ]

Oujea

[45167] [20200715_185605.jpg] [2.22 MB] [4032x3024] [] []
20200715_185605.jpg

ananas

(44)  · 

wrap

(6)
15.07.2020 19:26:40 | 19:30:05
#365102 [+-] Piilota Suosittele

365097

ei tarvitse soittaa musiikkia niin kovalla.


Ja leikkasin veitsellä kuitenkin :P

Edit: ja jos vielä avatarpiirustus (vienoa) pyyntöä saisi esittää niin voisiko silinterihattuinen monokkelisilmäilevä tabby-Vivamort leikata ananasta tietokonepöydällä?

15.07.2020 19:52:10 | 19:55:28
#365108 [+-] Piilota Suosittele

>>365104

Tuli täytteitä kebabwrappeihin.
Oli pari muutakin, mutta fetat oli jo kuutioina jalapenot slaisseina, salaatinledet huuhdeltuna ja jugurtti vaihtui hetken mielijohdosta sekasienisalaattiin.

Kyseessä on toki tarjoiluehdotus.

16.07.2020 01:03:05
#365204 [+-] Piilota Suosittele

>>365190

Älä oo tuommoinen. Siinä oli sitä roipetta sibulkebabin kestikkeeksi. Sinunkin kyrpä ois hyrränny (patterilla tai iliman) jos oisit päässyt näitä kääryleitä natustelemmaan

16.07.2020 01:30:09
#365207 [+-] Piilota Suosittele

>>365204
Hyi sua, herran jestas sentään! Missä romantiikka? Tosin punasibale on hyvvää. Mutta sitä en anna anteeksi, että juot tuommosta homovissyä. Itte ku en pysty mittään kreippipitosta juomaan niin oon katkera siitä. Mää ku tykkäisin siitä niin kovasti.

[ 9 viestiä | ]