Voisinko Voisinko
Silmät tarkkana Silmät tarkkana
myydään vähänkäytetty paita myydään vähänkäytetty paita
Eminem XX Intro Eminem XX Intro
suomi suomi
ihmeelliset herneet ihmeelliset herneet
Kuulijan vastuulla Kuulijan vastuulla
Rain Rain Rain Rain
Bloo Cloo Bloo Cloo
moi poliisisetä moi poliisisetä
tiger juggs tiger juggs
Kisakireitä teinejä Kisakireitä teinejä
Enso Enso
Chris Pratt Chris Pratt
Kuin vanhoina hyvinä aikoina SNTL:ssä Kuin vanhoina hyvinä aikoina SNTL:ssä
älkää tulko suomeen älkää tulko suomeen
Kauneutta politiikan keskelle Kauneutta politiikan keskelle
Moi pitää mennä Moi pitää mennä
dinner time dinner time
ituhippi ituhippi
eksynyt mielenosoittaja eksynyt mielenosoittaja
ridgen auto ridgen auto
Pari kuvaa tässä joutessaan Pari kuvaa tässä joutessaan
Hutisalo ding dong taas! Hutisalo ding dong taas!
 677 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 18.07.2020 09:29:23
[ + 0 | ]

lampunvaihtoa ilman A tikkaita

[45244] [tikkaat.png] [0.73 MB] [470x703] [] []
tikkaat.png

lampunvaihto

 · 

tikkaat viritelmä

 · 

työukkoilu

18.07.2020 09:31:48
#365587 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy sanoa et kiinteistöhuollon ukolla oli melkoset visiot ku ei ollu tarpeeks korkeita tikkaita ja tosissaa meinas nostaa hulilla tuon häkkyrän ylös ja kiivetä päälle... noh tuo saha nyt oli sen verran tiellä et ei se sitä saanu kohilleen ja joutuu tulee seuraavana päivänä iha telineiden kanssa...

18.07.2020 09:45:26
#365589 [+-] Piilota Suosittele

>>365588 ei se vaikuttanu muutenkaan mitenkään penaalin terävimmältä kynältä se huoltomies... sanoin sille et aikasemmin ku vaihtovat kaikki lamput kerralla ni oli ihan kunnon koottavat ja pyörillä siirreltävät telineet turvakaiteilla... sama ukko oli vissiin puuverstaalla vaihtanu peräkärryn päälle nostetuilla A tikkailla lampun...

19.07.2020 05:46:54
#365824 [+-] Piilota Suosittele

Henkilönostin vaan joka helvetin lampunvaihtoon tai parhaimmillaan rakennustelineet... Onhan turvallisuus hyvä asia ehdottomasti mutta pistää aina silti vähän hymyilyttämään ko porukka vaihtaa lamppuja vajaa 2.5m huonekorkeuden tilassa sellasella nostimella mikä nousee max metrin :D sellasestaki varmaan useempi tonni halutaan rahaa.

[ 4 viestiä | ]