Skorpioonit Skorpioonit
Takaluukku täynnä Takaluukku täynnä
nyt ei ruveta tappelemaan nyt ei ruveta tappelemaan
paras asu <3 paras asu <3
nauttii nauttii
Joku äijä selostaa outoja videoita Joku äijä selostaa outoja videoita
Looking a bit down... Looking a bit down...
Hyvä nimi Hyvä nimi
Naisen oikeinkäyttöä Naisen oikeinkäyttöä
K-pop K-pop
Penix Penix
Ison koiran lelu Ison koiran lelu
terminaattorin paska valinta terminaattorin paska valinta
Nunnukat Nunnukat
Muna Muna
Pac man Pac man
turps turps
Jutun juurta Jutun juurta
Eipäs halita >:3 Eipäs halita >:3
Nero Nero
Pallit Pallit
Selkäsi takana :p Selkäsi takana :p
Teet Teet
missä on waldo missä on waldo
 517 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.91 MB, 1 tiedosto, 23.07.2020 02:14:52
[ + 1 | ]

kylpyä :3

[45412] [0.mp4] [4.91 MB] [480x600] [45.02s] [] []

kaksi

(12)  · 

kissaa

(13)  · 

kylpy

(56)
23.07.2020 02:41:05
#366890 [+-] Piilota Suosittele

Ei kai elukoita tarvi vasiten pestä jos eivät oo piehtaroineet paskassa? Mullaki tuo sessu on pesty kaks kertaa seittemän vuoden aikana. Siinähän vaan lähtee ihon normaali rasvakerros pois, rupiaa hilseilemään ja tullee muutenki huono fiilis kaikille. Sessu? Eiku siis puhhuin ittestäni. Välillä toki saatan virauttaa alapäätä.

02.07.2022 21:47:45 | 21:48:33
#582927 [+-] Piilota Suosittele

>>366890
Koiralle annettiin kesäsin suihkuja ihan vaan viilennyksen takia. Toki on sitä shamppootakin hyvä käyttää. tiedä mitä paskaöttiäisiä löytyy turkista mitä et itse bongaa.

03.07.2022 00:13:21 | 00:15:15
#582982 [+-] Piilota Suosittele

>>582927
Justiin muuten pestiin taas tänään tuo mangustin, lampaan ja koiran välinen sekasikiö. Ny vaan pitää ootella pari vuorokautta että voi laittaa uuden punkkilääkkeen niskaan. Tällä kertaa ei etes ruvennu riehumaan toisin ku aikasemmin. Tosin kyllä se loppuvaiheessa väänteli itteään aivan ihmeellisiin asentoihin, mutta ku näki pyyhkeet että nyt kuivataan niin nautinto oli sitäkin suurempi.

Tuo on ny yheksässä vuodessa pesty kunnolla kolme kertaa. Tietenki välillä pestään mahanalunen ja persekki sekä kuumalla virutellaan tassut, mutta nyt oli ihan shamppoo+hoitoaine kuuri menossa. Kyllä se oli surkian näkönen operaation ajan, mutta sitten ku pääs pois kylppäristä niin meni matot rullalle ja sohva sai semmosta kyytiä, että tyynyt vaan lenteli ku piti sätkiä ja reuhata menemään :D

03.07.2022 00:46:59
#583002 [+1] Piilota Suosittele

>>582982
Juu, koirat ui mielummin ku ovat suihkussa. Ne vissiin kokee sen nöyryyttäväks tai jotain, meidän koira oli aina korvat luimussa ja häntä maassa. Sitte ku pääs pois niin energiaboosti ja häntä heilu.

03.07.2022 00:50:32
#583006 [+-] Piilota Suosittele

>>583002
Huvittavaa nuissa rodullistetuissa, että osa on aivan armottomia vesipetoja ja toiset juoksee kirkuen karkuun jos näkevätkään vettä muualla ku vesikupissa. Meidän vanha bichon oli niin hienohelmainen herra, että se ei suostunu kävelemään nurmikolla ku pakon edessä. Nosteli käpäliään ku kissa kuumalla hiekalla. Ehei, se oli city-koira joka veteli menemään polttavalla asfaltilla ja nukku auringonpaisteessa.

[ 5 viestiä | ]