Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar
Hapsi_ tutustuu musavehkeisiin Hapsi_ tutustuu musavehkeisiin
Kellotan sinua >:3 Kellotan sinua >:3
Ihana nainen Ihana nainen
Näppäimistö se tämäkin Näppäimistö se tämäkin
balladi puolityhjästä kupista balladi puolityhjästä kupista
spurdohead spurdohead
Rikkaus? Rikkaus?
CMX - Matti (cover) CMX - Matti (cover)
Mit vit Mit vit
Suorakulma Suorakulma
Muistihedelmä Muistihedelmä
Vitun arska Vitun arska
kuivaus kuivaus
genny genny
Sylkkyhetki Sylkkyhetki
Huvipuisto Saksassa Huvipuisto Saksassa
Chili-tilaus Chili-tilaus
Salaahipuli Salaahipuli
Gaben Gaben
ähäkutti ähäkutti
Pärisee Pärisee
keittiövahinko keittiövahinko
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
 836 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto, 28.07.2020 17:22:03
[ + 6 - | ]

Bix Nood

[45640] [0.png] [0.36 MB] [1006x1120] [] []
0.png

bix nood

 · 

neekeri

(1402)
29.07.2020 09:01:47
#368850 [+1] Piilota Suosittele

PItääkö niiden huutaa vittu siihen puhelimeen? Kädet liikkuu samaa tahtii huudon kanssa. EI KUKAAN VITTU NÄE SITÄ SUN HUITOMISTA siellä toisessa päässä.

Ei kun huidon ihan siksi, että.... Oon enneki huitonu. Savannilla PITÄÄ HUUTAA, kun muutoin ei toista kuule. Yea... ywea

29.07.2020 21:11:13 | 21:11:29
#369006 [+1] Piilota Suosittele

>>368850
Se lähtee tuosta Italian tienoilta se hötkyily ja huitominen. Tarpeeks ku mennään etelään tai kaakkoon niin sen huitomisen lisäks tullee kurkkuääniä. Kai se on ähälämisteille ja nekruille käsittämätön asia, että siihen puhelimmeen ei kertakaikkiaan tarvi huutaa vaan voi puhua ihan asiallisesti. Vittu ku sais ujutettua semmosen äpin kaikkiin puhelimmiin, että se tuuttaa vitun kovan ja korkian äänen kajarista jos käyttäjän äänenvoimakkuus ylittää normaalin puheäänen.

[ 4 viestiä | ]