Hymyhuulet Hymyhuulet
Kotibileet Kotibileet
sillä aikaa ausseissa.. sillä aikaa ausseissa..
Kirjoitti kirjeitä Kirjoitti kirjeitä
Performance artist Performance artist
töps,töps,töps,töps.... töps,töps,töps,töps....
Spurgu SPurdo Spurgu SPurdo
Hyvää pissaa ja kärpäsiä Hyvää pissaa ja kärpäsiä
taputus taputus
Naurunappula Fingerporissa Naurunappula Fingerporissa
Teknologian edut :3 Teknologian edut :3
Mars mars Mars mars
Disgusted Disgusted
Kissapeti Kissapeti
Ei ole poliisi Ei ole poliisi
C&H - Aikakone C&H - Aikakone
Hiiri Hiiri
hehe hehe
Tervetuloa kerhoon Tervetuloa kerhoon
Hahhahhaa :3 Hahhahhaa :3
Sänkyni alla on luolastolainen! Sänkyni alla on luolastolainen!
Pullon henki Pullon henki
Casual casual Casual casual
ES on paras :D ja pulla :DD ES on paras :D ja pulla :DD
 1 039 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.51 MB, 1 tiedosto, 06.08.2020 18:45:04
[ + 4 | ]

Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen

[45978] [kymmenen-euroa-pimeana-wfc.png] [0.51 MB] [852x5570] [] []
kymmenen-euroa-pimeana-wfc.png

työpaikka

(9)  · 

pimeä

(8)  · 

hyypiö

 · 

pomo

(26)  · 

feissarimokat

(147)
06.08.2020 18:56:55
#371603 [+3] Piilota Suosittele

Tommotti noi vassaripiipittäjät on. Ei oikeasti työt kiinnosta. Moni olisi valmis työhön mutta kun töitä ei saakeli ole edes tarjolla.

06.08.2020 22:19:38
#371711 [+1] Piilota Suosittele

En tiedä miten harhanen kultalusikka perseessä syntynyt tai elämästä täysin vieraantunut tollo kuvittelee että esim.pizzan vääntäjän tuntiliksa on enemmän kuin 10€ tunti? Toimitilahuoltajan (siivooja) tunti liksa on huonoimmillaan isolla firmallakin 7,49€ (alin mitä tiedän) ja tunteja saattaa saada max.20/viikko, joten pakko tehdä keikkaa toiselle firmalle. Tunnen kahvila ; kioski yrittäjän jolla uran alkuvaiheen keskimääräinen tuntipalkka oli 4,5€ ja töitä täytyi painaa 10-14h joka päivä. Nykyisin saa olla tyytyväinen jos saa tehdä työtä josta pitää, johon on koulutus / pätevyys, plus saa siitä palkan jolla elää ja harrastaa mukavempia asioita kuin työttömänä lojuminen.

07.08.2020 02:25:28 | 02:25:48
#371860 [+-] Piilota Suosittele

Hei, mä teen kotona kympin värkeillä miljuuna kertaa paremman pitsan ku toi natsi. Miks mä en oo tuolla pitseerias töis?

[ 9 viestiä | ]