samaa paskaa eri paketissa samaa paskaa eri paketissa
snibeti snab vaan snibeti snab vaan
Monster Monster
limaisa limaisa
huutista huutista
valupertin viikonloppu valupertin viikonloppu
Mies luolaston makuun Mies luolaston makuun
hyvää saumaa bro hyvää saumaa bro
hullu nainen hullu nainen
Pesulla Pesulla
no luurangs no luurangs
DO THE LINE BART :DDD DO THE LINE BART :DDD
Pylly Pylly
tsirp tsirp matafaka tsirp tsirp matafaka
netflixin valkoinen leipä netflixin valkoinen leipä
täs mä täs mä
shrek shrek
prioriteetit :D prioriteetit :D
dual jatkojohto dual jatkojohto
luisussa luisussa
Missä mä voisin olla hyvä Missä mä voisin olla hyvä
pullo kaatuu pullo kaatuu
Kolmio Kolmio
kokous kokous
 990 näyttökertaa, 28 viestiä, 2.61 MB, 1 tiedosto, 10.08.2020 10:37:42
[ + 4 | ]

Luolaston käyttäjien kuivakaapit

[46183] [tiedosto.jpg] [2.61 MB] [3024x4032] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(404)  · 

kaappi

(18)  · 

ananas

(44)
10.08.2020 15:49:51 | 15:51:01
#373050 [+-] Piilota Suosittele

>>373011

Kaikki kotioppäin ;3


Jaaha, et siis ole tonnikalafaneja muuten kuin välillisesti :3 Huomaa kuitenkin etten edes vielä kysynyt kissanruokakaapin sisällöstä. Nyt en enää tiedä kehtaanko kysyäkään, kerta olen julmuri ;___; ...hurr hurr >:3

10.08.2020 16:36:08 | 16:36:52
#373074 [+-] Piilota Suosittele

>>373064

Börhmaste. :3

Ihmiselle ei pidäkään olla liikaa tonnikalaa kerralla, pikantin makunsa ansiosta se on ikään kuin mauste :3 Tosin joskus nuorena ja nykyistä vähemmän helposti liikabörheytyvänä (is there such thing? ;3 ) oli kätevä pikamössö kuin keitti makaronia, ja sekaan purkki tonnikalaa ja paljon ketsuppia ja loraus kuohukermaa ja suht reippaasti mustapippuria. Se tonnikalaisuus ikään kuin sulautui sinne ketsuppiin ja kermaan :3 Nyt täytyy jättää makaronit vähemmälle ja kermatkin annostella kohtuudella, nuollaan sitten kupin pohja tarkemmin >:3

10.08.2020 20:26:27
#373209 [+-] Piilota Suosittele

Aika pienet on varastot. Toisaalta, mitä sitä kasata turhia vanhentumaan ja viemään tilaa. Tungin käden tänään leipäpussiin joka oli sisältä täysin homeessa. 4pv vanhaa tuoretta leipää.

10.08.2020 20:40:32
#373222 [+-] Piilota Suosittele

>>373209

Kaikki menee tasaisesti käyttöön. Ei jaksa hamstrata. Kerrankin ostin jotain kaappiin välittömien tarpeiden lisäksi.

Hyi sjutton... no kotiin palatessa kaadoin keittiön matolle pilaantunutta maitoa... haisi ihan värkille.

11.08.2020 12:53:38
#373487 [+-] Piilota Suosittele

>>373384
Joo emmä sukkaan runkkaajia tajua.

En oo koskaa syöny nuudeleita.

Don't bullshit me Carl! Kaikki on syöny nuudeleita, ja ne on hyviä. Hyviä hiilaripesäkkeitä joista ei tahdo nälkä lähteä.

[ 28 viestiä | ]