nää tulee sua mettässä vastaan nää tulee sua mettässä vastaan
kiekkospede kiekkospede
Skittaa ja temppuja Skittaa ja temppuja
ryssä voi jatkaa matkaa ryssä voi jatkaa matkaa
Varsinainen putkiaivo. Varsinainen putkiaivo.
Ilmestyskirjan ratsastajat Ilmestyskirjan ratsastajat
Pyykinpesua Pyykinpesua
Netistä käskettiin sisälle lämpimään Netistä käskettiin sisälle lämpimään
ihana nainen ihana nainen
kiivit to me bay kiivit to me bay
älä anna apinalle koraania älä anna apinalle koraania
kissa ja hattu kissa ja hattu
lihaa lihaa
Aatu kuulee Kekkosesta Aatu kuulee Kekkosesta
WTF WTF
Hybs! Hybs!
pommiapu pommiapu
Simpsonit ennusti tämänkin matsin Simpsonit ennusti tämänkin matsin
Vapaa ilta Vapaa ilta
Moskoviittien tappiot 12.11.2024 Moskoviittien tappiot 12.11.2024
Dr Peppa Dr Peppa
MURICA MURICA
Training Day Training Day
Valjaissa Valjaissa
 697 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 11.08.2020 08:56:51
[ + 5 - | ]

Reissubörh

[46242] [0.jpg] [0.04 MB] [600x800] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

auto

(729)  · 

istuin

 · 

istuu

(56)
11.08.2020 11:06:24 | 15:06:00
#373469 [+-] Piilota Suosittele

:333

Postasin tän kuvan joskus Nappulaan, mutta otsikkona taisi olla suunnilleen "Kuljettaja! Seuratkaa tuota liha-autoa!".

En ole mikään tarinaniskijä enkä runoilija, vähäinen mielikuvitus valuu tyhjiin jo otsikoidessa ;3

11.08.2020 12:20:38
#373486 [+-] Piilota Suosittele

>>373480
(tarkoitin toki että aliarvioit börheyttäsi)

Olen koittanut pari kertaa Vivamortin kanssa "freebörhiä"... traumat x2 kun kaikki menee niin nopeasti ettei ehdi kellottaa.

Sitten useamman kerran pakosta, kun tulee matkaoksu/-ribuls. Hän ei ole matkustavaa tyyppiä. Jos sinne ei neljällä tassulla pääse niin ei pidä mennä >:3

11.08.2020 15:06:58 | 18:32:54
#373549 [+-] Piilota Suosittele

>>373486

Börh. :3

Tarkoittaako tuo että ajat kovempaa kuin kolmeakymppiä? Ettäs kehtaat! >:3

Voi Mortti ;____; No niin just, huumonit on ihan tyhmiä kakkebyllejä ;3 Ihan turhaan vaan säädetään kaikkea, kun riittäisi auringonpaiste ja tuore ruoho ja metsä ja kissannappulat ajoittaisella pienriistalla höystettynä. Ja tietenkin mukavat (börh)kamut joiden kanssa leikkiä ja ajoittaiset hurinabögsit ja rabsit ja mukava sänky. Että me ollaankin typeriä! >:3

[ 8 viestiä | ]