Danielin vagina Danielin vagina
heimosenkeimo tänään heimosenkeimo tänään
hoitsu hoitsu
arbeit macht spurdo arbeit macht spurdo
rauhan uskonto rauhan uskonto
Possu ja paskat koirat Possu ja paskat koirat
Mitäs jos ostaisi pienen pläntin maata + tämmösen ? Mitäs jos ostaisi pienen pläntin maata + tämmösen ?
Luola Luola
shit happens shit happens
Jalkapallohuligaani Jalkapallohuligaani
jonnet ei tiedä jonnet ei tiedä
kissa kissa
Ihanat naiset Ihanat naiset
Shish kebab Shish kebab
Anna mulle sielus Anna mulle sielus
kyrpä kyrpä
zombi3 zombi3
Oho Oho
nukke nukke
Upi sai pillua Upi sai pillua
Sattuu kaikille Sattuu kaikille
ICH KOMME! ICH KOMME!
Jallu Jallu
Ruokea suatana Ruokea suatana
 781 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.31 MB, 1 tiedosto, 16.08.2020 01:04:02
[ + 0 | ]

Luolaston käyttäjien autot

[46515] [IMG_20200816_005829.jpg] [2.31 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20200816_005829.jpg

16.08.2020 12:54:26 | 12:57:25
#375293 [+-] Piilota Suosittele

Syksyllä ostin uuden Capturin kaikilla saatavilla varusteilla.

Pihtari kun olen, niin tilasin pääkaupunkiseudulta MetroAutosta kun sai halvemmalla kuin Tampereelta.

Jotta Vihreitä vituttaisi, Captur vie bensaa tehokkaampana ja nelisylttyisenä enemmän kuin aiempi Sitikkani. Mutta koska perinteisesti nämä* ovat hullujen ja kriminaalien vasemmistopunaisten huudeja, pysyin Capturinkin kanssa punaisessa värissä, jotta vasemmistoroistot antaisivat sen olla.


*Nämä = P-talo, jossa auto lepäilee töissä ollessa. Asun sentään PS/Kok -seudulla.

16.08.2020 13:08:36
#375301 [+-] Piilota Suosittele

Minä voisin tehdä kuten @retardialkkis ja käydä kuvaamassa naapurin autoa perunalla, mutta minun naapurin auto on halvempi kuin minun. Tietenkin voisin myös ajaa firman auton parkkipaikalle ja kuvata sen, mutta sekin on halvempi kuin minun omani! :D Sitten on aina se mahdollisuus, että alkaisin kelarottailemaan, ja ostaisin perunan.

[ 8 viestiä | ]