Salasana Salasana
tämä taisi olla virhe tämä taisi olla virhe
Nyt sattu Juhaa Nyt sattu Juhaa
Itsemurhapommitus Itsemurhapommitus
verhot pysyy auki >:3 verhot pysyy auki >:3
mitä todellista.... mitä todellista....
Sonja vauhdissa Sonja vauhdissa
Alokas Nönnönnöö haluaa ilmoittautua tupakalle Alokas Nönnönnöö haluaa ilmoittautua tupakalle
Hei hapsi Hei hapsi
Go go power rangers Go go power rangers
DOOM Slayer DOOM Slayer
yks vaan rötvää yks vaan rötvää
naapurit naapurit
zappity zibbity zop zappity zibbity zop
puolustautuminen puolustautuminen
Ruokea Ruokea
pettämätöntä logiikkaa pettämätöntä logiikkaa
old but gold old but gold
Kiinalaiset rakentaa sairaalan Kiinalaiset rakentaa sairaalan
Mutka Mutka
kunnan työmaa kunnan työmaa
Vasemmisto Vasemmisto
Huutista Huutista
Nasty Nasty
 783 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.31 MB, 1 tiedosto
16.08.2020 01:04:02
[ + 0 | ]

Luolaston käyttäjien autot

[46515] [IMG_20200816_005829.jpg] [2.31 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20200816_005829.jpg

16.08.2020 12:54:26 | 12:57:25
#375293 [+-] Piilota Suosittele

Syksyllä ostin uuden Capturin kaikilla saatavilla varusteilla.

Pihtari kun olen, niin tilasin pääkaupunkiseudulta MetroAutosta kun sai halvemmalla kuin Tampereelta.

Jotta Vihreitä vituttaisi, Captur vie bensaa tehokkaampana ja nelisylttyisenä enemmän kuin aiempi Sitikkani. Mutta koska perinteisesti nämä* ovat hullujen ja kriminaalien vasemmistopunaisten huudeja, pysyin Capturinkin kanssa punaisessa värissä, jotta vasemmistoroistot antaisivat sen olla.


*Nämä = P-talo, jossa auto lepäilee töissä ollessa. Asun sentään PS/Kok -seudulla.

16.08.2020 13:08:36
#375301 [+-] Piilota Suosittele

Minä voisin tehdä kuten @retardialkkis ja käydä kuvaamassa naapurin autoa perunalla, mutta minun naapurin auto on halvempi kuin minun. Tietenkin voisin myös ajaa firman auton parkkipaikalle ja kuvata sen, mutta sekin on halvempi kuin minun omani! :D Sitten on aina se mahdollisuus, että alkaisin kelarottailemaan, ja ostaisin perunan.

[ 8 viestiä | ]