Video Video
R.I.P. R.I.P.
Rauhallista Joulua Rauhallista Joulua
aku ankan paskalaulu. aku ankan paskalaulu.
boobs boobs
Ba dum tsssss Ba dum tsssss
Rotan aamu Rotan aamu
On tapahtunut On tapahtunut
Nagis haluu vaan hyväksyntää Nagis haluu vaan hyväksyntää
What's your gift to me? What's your gift to me?
Elämä on juhlaa Elämä on juhlaa
Ilmastoaktivismi Ilmastoaktivismi
Milloin heräät Milloin heräät
Teletupit Teletupit
Näkymättömyyssuoja Näkymättömyyssuoja
pahat mielessä >:3 pahat mielessä >:3
Ihana joulukikkelityty! Ihana joulukikkelityty!
neekeri neekeri
hörps hörps
>aisuri haisuli :D >aisuri haisuli :D
Mitä mieltä? Mitä mieltä?
Musta silmä! Musta silmä!
wonton tarina :3 wonton tarina :3
Sokea tyttö Sokea tyttö
 846 näyttökertaa, 14 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 24.08.2020 11:01:15
[ + 1 | ]

Säätiedotus

[46842] [Säätiedotus] [0.00s]

ruotsi

(146)  · 

sää

(25)
24.08.2020 20:53:03
#378920 [+-] Piilota Suosittele

>>378915 Niinhän se saattaa tehdäkki. Väitätkö vastaan? Onhan saharassaki joskus ollu kasvillisuutta paljonkin. Ainoa vaan että nuilla muutoksilla tarkoitetaan ettei ne tapahdu välttämättä meidän elin-iän aikana.

24.08.2020 21:32:37
#378943 [+-] Piilota Suosittele

>>378930 joo ei kaikki olekkaan ihmisten aiheuttamia. Maailma muuttuu aina. Tosin onko tarvetta sitten muuttaa ihmisten toimilla? Ei ja hyvä vaan että vähennetään turhaa taakkaa. Se vaan tarkottaa kans sitä että vähennettäis populaatiota kollektiivisesti. Tosin nyt alkanu vihreet jo puhumaan sellasta että pitäs olla enempi ihmisiä, joka on ihan sairasta ja vastoin vihreitä arvoja.

24.08.2020 21:52:36
#378948 [+-] Piilota Suosittele

>>378943
Jännä homma, että ensin huudetaan mielenosoituksissa, että meillä on tilaa ja samaan hengenvetoon kehotetaan olemaan lisääntymättä.
Sillähän ei ole mitään merkitystä, että kehitysmaissa lisäännytään kuin kanit, koska onhan se jollain tapaa meidän vika.

24.08.2020 23:02:56
#378986 [+-] Piilota Suosittele

>>378948 Näihän se menee. Eiköhä tuo oo selvää että haluavat vain tuhota jollain tavoin länsimaalaiset kulttuurit ja arvot ja tehdä jonkinlaisen hullunkurisen dystopian.

[ 14 viestiä | ]