Oma kuva Oma kuva
Kassitti laiturin Kassitti laiturin
Nugs Nugs
mihi se meni? mihi se meni?
tyynyt tyynyt
Taiwan pähkinänkuoressa Taiwan pähkinänkuoressa
Huonoa työtä Huonoa työtä
kissa pöydälle kissa pöydälle
Hälytys Hälytys
Huumoria ei saa menettää Huumoria ei saa menettää
Näin kehitettiin Paavo Pesusieni Näin kehitettiin Paavo Pesusieni
Stubbilla on sinulle asiaa Stubbilla on sinulle asiaa
Logistiikan ihmeet nro: 34324 Logistiikan ihmeet nro: 34324
Lifehack Lifehack
R E P R O D U C E R E P R O D U C E
Venäjä on paska maa. Venäjä on paska maa.
Italypsyn lehmä Italypsyn lehmä
Maanantaina klo 8.59 Maanantaina klo 8.59
Kavereiden kanssa laavua rakentamassa Kavereiden kanssa laavua rakentamassa
Jotain mitä näyttää Jotain mitä näyttää
Japanin postimerkit 2019 Japanin postimerkit 2019
Sipilä Sipilä
Itken kun luet koulutehtäviä ;__; Itken kun luet koulutehtäviä ;__;
Edelläkävijä Edelläkävijä
 609 näyttökertaa, 9 viestiä, 22.43 MB, 6 tiedostoa, 01.09.2020 19:36:41
[ + 3 | ]

Kissagifejä

[47173] [tiedosto-1.gif] [2.06 MB] [261x327] [] []
tiedosto-1.gif
[47172] [tiedosto-2.gif] [1.64 MB] [373x249] [] []
tiedosto-2.gif
[47171] [tiedosto-3.gif] [4.34 MB] [320x320] [] []
tiedosto-3.gif
[47170] [tiedosto-4.gif] [4.34 MB] [500x376] [] []
tiedosto-4.gif
[47169] [tiedosto-5.gif] [4.52 MB] [274x259] [] []
tiedosto-5.gif
[47168] [tiedosto-6.gif] [5.52 MB] [498x292] [] []
tiedosto-6.gif

kissa

(5203)  · 

koira

(1227)  · 

pesu

(61)  · 

paijaus

(12)  · 

huomiota

 · 

gif

(490)
01.09.2020 20:05:03
#382465 [+-] Piilota Suosittele

"Huumon? Hei huumon? Meillä on vähän tylsää. Tarvittais huomiota." *bögs* :3

"Täällä vartioin minä!" >:3

"Ei ole vielä leikkiaika. Nyt sinusta tulee mamin puhdas pikkubendele!" <3 :3

En tiedä mikä show tämä on, mutta katsoisin :3

Tässä soitetaan kuusiraajaisesti ja täydellisen tasapainoisesti :3

"En ole bullataiginaa! :3 Paitsi kun nugustelen, hurr hurr." :333

02.09.2020 11:01:14 | 11:22:58
#382667 [+-] Piilota Suosittele

>>382659

Tänks :3

Mukavaa että paras kohta on napattu talteen :3 Toki koirakin on söpö :3

Huomenta Vivis <3 :3 Vai pitäisikö tuossa sanoa hyvää yötä? :333

02.09.2020 13:17:40
#382692 [+-] Piilota Suosittele

>>382667
Videossa olisi saanut olla enemmän börh :3

Samoja niitä huomenta kuvia mitä olen viime aikoina laittanut, mutta nyt kellotetaan korvalla ja silmillä yhtäaikaa. :3

02.09.2020 13:46:32 | 14:00:49
#382703 [+-] Piilota Suosittele

>>382692

Niin olisi! ;3

Juu, tutunnäköinen hyvinvoiva Morttibödgöddelijä :3 Ja on kyllä kovin valppaan oloinen, valmis päivän seikkailuihin ja vahtimaan huumonia tarkasti :333

02.09.2020 14:12:42 | 14:13:36
#382712 [+-] Piilota Suosittele

>>382709
Vieläkin valitettavasti saikulla, ja kotosalla tylsistelemässä. Ja etätyötä ei pystyisi muutenkaan tekemään. Porukatkaan nyt ei repeä sieltä yhden minun takia kun matkat on 5h edes-takaisin. Mutta kyllä sinne tässä kuussa pääsee börhöä katsomaan. :3

[ 9 viestiä | ]