olen petetty <:3 olen petetty <:3
Valerie Malloy vähän räplää Valerie Malloy vähän räplää
Mahtui Mahtui
Ei nimi miestä pahenna 2 Ei nimi miestä pahenna 2
YTPMV: Robotnik_II.wmv YTPMV: Robotnik_II.wmv
anna herkkuja :3 anna herkkuja :3
Siksi viina Siksi viina
Adhan-rukouskutsu Kontulan ostoskeskuksella Adhan-rukouskutsu Kontulan ostoskeskuksella
<3 <3
Salaseura kokoontuu :3 Salaseura kokoontuu :3
Super trump Super trump
Peli Peli
nännit 2 nännit 2
Pelastaja :3 Pelastaja :3
tein vain kissajutun :3 tein vain kissajutun :3
pieru pieru
Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D Himmeä ajatus/luonnos tervetulokortista :D
kela gold kela gold
xev bellinger xev bellinger
hannibal hannibal
snapple snapple
saha jumittaa koko ajan saha jumittaa koko ajan
Kuva4 Kuva4
matrigx matrigx
 729 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 03.09.2020 15:29:02
[ + 2 | ]

Eukalyptus Leveeposki-Innanen

[47228] [tiedosto.jpg] [0.49 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto.jpg

huivi

(6)  · 

naama

(123)  · 

antifa

(66)
03.09.2020 21:58:11 | 22:00:04
#383334 [+-] Piilota Suosittele

>>383231

Se että olen todellinen velho kuvankäsittelyssä!


>>383263

En koskaan! MUAHAHAHAAA!! >:3

Täytyy todeta että on onpas sulla mahtavan sileä iho, tuuhea tukka ja lempeä katse :333 Ja uusi profiilikuva, jossa ei olisi mitään syytä piilotella noita seesteisiä kasvoja :3

03.09.2020 22:10:43 | 22:13:57
#383344 [+-] Piilota Suosittele

>>383334

Profiilikuvassa olen lähtemässä juuri jäljittämään pahinta nemesistäni. Sähköyliherkkyysmutanttia. Se on taas @tyhmä-antero :denin vessan oven takana kun se on kakkosella.

Ja koska oma oppipoikani, Vivamort, on toisilla saikkailuilla joudun jättämään oman valtiaistuinhuoneeni oven auki.

[ 19 viestiä | ]