Enkeliteoria Enkeliteoria
Puukonkahva kissankarvoista Puukonkahva kissankarvoista
Chk:n uusi ura Chk:n uusi ura
Ei liity mitenkään Kelaan taikka maahanmuuttajiin. Ei liity mitenkään Kelaan taikka maahanmuuttajiin.
Poison Killer Squad Lider Poison Killer Squad Lider
filateliaa filateliaa
Aina ei mene niin kuin strömsössä Aina ei mene niin kuin strömsössä
sotapropagandaa sotapropagandaa
Virgin vs Chad Virgin vs Chad
Pysy hiljaa ja liikkumatta... Pysy hiljaa ja liikkumatta...
Inferno Cop Wins Again Inferno Cop Wins Again
Sairas maailma Sairas maailma
kuin kaksi marjaa kuin kaksi marjaa
Anime-ukko näyttää keskaria Anime-ukko näyttää keskaria
NISTINULIKAT! NISTINULIKAT!
Rammstein - Mein Land (OV) Rammstein - Mein Land (OV)
Leipoi kissan Leipoi kissan
Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten... Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten...
Hörppäsi olutta Hörppäsi olutta
Animehomo-tytyilijöiden ERP Animehomo-tytyilijöiden ERP
Kuva-arvoitus: Löydä pupu :3 Kuva-arvoitus: Löydä pupu :3
3-in-1 3-in-1
Spurdo-kanavan 100. media Spurdo-kanavan 100. media
Kakkapylly Kakkapylly
 1 049 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 05.09.2020 22:19:33
[ + 5 - | ]

Arja ei ymmärrä

[47304] [arja.jpg] [0.02 MB] [960x250] [] []
arja.jpg

arja

 · 

facebook

(181)
05.09.2020 22:34:03 | 22:35:45
#384210 [+-] Piilota Suosittele

Ei se oo heleppua ku dementtia vie mennessään. Eikä tarvi olla ku vaan tarpeeksi vanaha niin ei tajua asioita, huomaahan tuon itestäki. Jotku vitun e-pelit sun muut saatanan tubettajat on mulle täyttä hepreaa. Toisaalta oon kyllä joutunu selittämään muille, että mikä se internet oikein on ja missä se on. Vaikka kuinka yrittäis selittää yksinkertasesti niin ei mee jakeluun. Sitte ite on öönä aapisen laijjalla ku puhutaan jostaki nykynuorten jutuista.

Arjalla ei näköjään muutenkaan oo kaikki ihan hanskassa:

https://www.facebook.com/marjaleena.heikkinen.908

05.09.2020 23:48:57
#384271 [+-] Piilota Suosittele

>>384215
Ku on keskimäärästä älykkäämpi niin siinä heleposti ahistuu ku ympärillä pyörii keskimäärästä tyhymempiä. Pakkohan se on jotenki onnistua alentummaan niien tasolle niin elämä vaikuttaa helepommalta ;_;

[ 3 viestiä | ]