Meinas tulla syötävät nenästä heh heh Meinas tulla syötävät nenästä heh heh
Maistuisiko viini? Maistuisiko viini?
Kesäkroppa Kesäkroppa
Varokaa Varokaa
Undercover alien Undercover alien
Beyoncé on italialainen Beyoncé on italialainen
Dewback Dewback
Radiopuhelimessa Radiopuhelimessa
Hohhoijakkaa! Hohhoijakkaa!
mjämjäm :3 mjämjäm :3
Huomenta :3 Huomenta :3
Porsaanreikä Porsaanreikä
( . )( . ) ( . )( . )
asematunnelissa asematunnelissa
Messias Messias
tosissaan hieno lelu :3 tosissaan hieno lelu :3
Onnenpyörä Onnenpyörä
Pissapoika Pissapoika
Pylly hyllyy Pylly hyllyy
3 korvaamatonta 3 korvaamatonta
Suhde nytkähti syvemmäksi Suhde nytkähti syvemmäksi
furry pylly furry pylly
muupi pekka muupi pekka
jotain vikaa tässä koneessa :DD jotain vikaa tässä koneessa :DD
 870 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 06.09.2020 15:24:36
[ + 9 | ]

Rambolla on asiaa

[47331] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [960x540] [] []
tiedosto.jpg

rambo

(14)  · 

karpo

(9)
07.09.2020 21:15:59
#385261 [+-] Piilota Suosittele

Tuli tos joku puolvuotta katottua kaikki Rambot ja pakko sanoa et eka ja vika olivat aivan vitun hyviä, huonoin ehkä kolmonen mutta kyllä sekin meni toimintaelokuvasta

[ 4 viestiä | ]