suklaata suklaata
Joelta merelle Joelta merelle
siimaleikkuri siimaleikkuri
neeeekerit neeeekerit
ihanat tissit ihanat tissit
dädi dädi
täs mä täs mä
ihana nainen ihana nainen
lukkoseppä lukkoseppä
Ählämit ahdistelemassa skottityttöjä Ählämit ahdistelemassa skottityttöjä
linuxin vuosi linuxin vuosi
internet internet
arkeologi arkeologi
peter porker peter porker
Donna Edmondson Donna Edmondson
junamunakas junamunakas
tunnistus tunnistus
drive-in kioski drive-in kioski
Viisauden sanoja Viisauden sanoja
hehe hehe
hienosti ajettu hienosti ajettu
börheä parturi börheä parturi
granit :DDDD granit :DDDD
vitjapallit vitjapallit
 869 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
06.09.2020 15:24:36
[ + 9 | ]

Rambolla on asiaa

[47331] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [960x540] [] []
tiedosto.jpg

rambo

(14)  · 

karpo

(9)
07.09.2020 21:15:59
#385261 [+-] Piilota Suosittele

Tuli tos joku puolvuotta katottua kaikki Rambot ja pakko sanoa et eka ja vika olivat aivan vitun hyviä, huonoin ehkä kolmonen mutta kyllä sekin meni toimintaelokuvasta

[ 4 viestiä | ]