Too soon? Too soon?
Nyt sattu Juhaa Nyt sattu Juhaa
Hermo haluaisi kirjoittaa lisää uskonnosta Hermo haluaisi kirjoittaa lisää uskonnosta
Varokaa näitä lapsia Varokaa näitä lapsia
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
Hyvät kaverit on harvassa Hyvät kaverit on harvassa
kuka siellä <:3 kuka siellä <:3
Näin se tehdään oikeaoppisesti Näin se tehdään oikeaoppisesti
Kissaa ällöttää kamman ääni Kissaa ällöttää kamman ääni
kyösti kyösti
Breksitin heipattimet Breksitin heipattimet
Kiinalaiset rakentaa sairaalan Kiinalaiset rakentaa sairaalan
Sincel Sakari Osa 2. Sincel Sakari Osa 2.
boop boop
Fantastic adventures of Gondola Fantastic adventures of Gondola
innovaatio innovaatio
mitä sinä teet :3 mitä sinä teet :3
ulostuskuva ulostuskuva
Huoruli Huoruli
Pikku gondola Pikku gondola
Wanna see my monster, you sexy thing? Wanna see my monster, you sexy thing?
Huutista Huutista
kiissaa peeli kiissaa peeli
No hv sit hehe No hv sit hehe
 796 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 15.09.2020 09:34:14
[ + 1 | ]

resilar

[47633] [tiedosto.jpg] [0.24 MB] [1259x947] [] []
tiedosto.jpg

resilaari

 · 

hallusinaatio

 · 

aku ankka

(269)
15.09.2020 10:48:15
#388685 [+-] Piilota Suosittele

300 mg dekstrometorfaania on aiheuttanut huumeriippuvaiselle aikuiselle toksisen psykoosin, johon liittyi hyperaktiivisuutta sekä näkö- ja kuuloharhoja.

15.09.2020 20:06:12
#388824 [+-] Piilota Suosittele

>>388691
No eiköhän sitä sillä haeta. Tulee mielee sellanen vitun kehitysvammanen sarjis jostain jeesus leiristä tms mis jäbä vetää sienii ja sitte käy ripuloimas ku vatta sekasin ja totee että "onneks en sentää hallusinoinu" tms. Sitte sil oliki hallut ja luuli olevanssa vessassa vaikka ripuloi kadulle. Tässä vaan voi miettiä, että kuka vittu haluaa vetää silokkeja vain sentakia että menee vatsa sekasin ja on onnellinen ettei päässy trippaa?

Vittu huhu, vähä sama ku puhutaan kannabiksen dekriminialisoinnista ni eihän sitä voi koska hUUme. On varmaa sitte sitä mieltä että alkoholinkin pitäs taas olla kiellettyä, koska alkoholi vissiin luokiteltiin sitte hUUmeeks kieltolain aikana sillä hUUme = laitoin päihde.

[ 4 viestiä | ]