Muutama webm 6 Muutama webm 6
kyllä nyt huokuu.. kesäkuun riisiruoka kyllä nyt huokuu.. kesäkuun riisiruoka
Jonkun paska elämä Jonkun paska elämä
älkää warettako älkää warettako
Rehtori Rehtori
Olen muodossa, pyöreä on muoto :3 Olen muodossa, pyöreä on muoto :3
haukotus haukotus
Ei jaksa keksiä otsikoita 2 Ei jaksa keksiä otsikoita 2
Ole hyvä ja poistu Ole hyvä ja poistu
Maastoutui Maastoutui
Töihin Töihin
Setä etsii Setä etsii
kyllä youtubesukupolvi on viisas kyllä youtubesukupolvi on viisas
Kengu lomailee Kengu lomailee
pupujussi pupujussi
jekku jekku
TERVE TERVE
Voimamies Voimamies
nalakutus nalakutus
Cities skylines huumoria :D Cities skylines huumoria :D
Pum Pum
Sankari? Sankari?
perjantai ilta :-) perjantai ilta :-)
Varg metsästämässä Varg metsästämässä
 781 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 16.09.2020 10:55:56
[ + 6 - | ]

Tuleeko tästä joku mieleen?

[47659] [tiedosto.jpg] [0.23 MB] [720x538] [] []
tiedosto.jpg

usa

(202)  · 

neuvostoliitto

(97)
16.09.2020 10:58:48
#389018 [+-] Piilota Suosittele

Repoha se siellä. Vaikuttaa kyl ihan mukavalta tyypiltä jos ei ota huomioon sen työnkuvaa. Toki varmaan työnkuvaan kuuluu esittää mukavaa tyyppiä joten en tiedä.

16.09.2020 22:51:21
#389187 [+-] Piilota Suosittele

>>389018
>>389140
Yeb, ja puolustusvoimien budjettia vois tarkastella uudelleen, nyt kun aiheessa ollaan, "tasa-arvon" kulta-aikana... mites se naisten pakollinen asevelvollisuus. Palkaton sivari jossa opiskellaan yhteiskunnan välttämättömiä toimia pari vuotta käy minusta oikein hyvin jos on nainen.

16.09.2020 23:36:18
#389201 [+-] Piilota Suosittele

>>389187

Mähän oon aina kannattanut Suomen todellista puolueettomuutta, eli liittoutumattomuutta sekä halua että uskottavaa kykyä estää kaikkien ulkovaltojen sotilaallinen toiminta Suomen alueella. Suomen nykyinen politiikka esimerkiksi NATOn metkujen suhteen on mielestäni syvästi virheellistä.

17.09.2020 14:25:20
#389326 [+-] Piilota Suosittele

>>389231 ei se venäjänkään vienti suomelle paljoa merkitse tällä hetkellä. Ja liittyminen natoon tekisi suomen puolustuksesta uskottavan. Ja erittäin moni Natoon kuuluva maa käy kauppaa venäjän kanssa

[ 10 viestiä | ]