Ei ollut jadhavista ilmapalloksi Ei ollut jadhavista ilmapalloksi
virgin lake vs Lake Chad virgin lake vs Lake Chad
virgin cloudrapper vs The Vapor Chad virgin cloudrapper vs The Vapor Chad
Lippalakkimuoti Lippalakkimuoti
Gallis suami Gallis suami
Pe-La-Su Pe-La-Su
Kamala kohtalo! Kamala kohtalo!
Onnen salaisuus Onnen salaisuus
kissakuvia kissakuvia
Perjantain extra ft. kissakuvia :3 Perjantain extra ft. kissakuvia :3
Mennään jo :3 Mennään jo :3
Hauska laatta Hauska laatta
Eläingaubba :DD Eläingaubba :DD
Kukaan muu maistanut nestemäistä perunaa? Kukaan muu maistanut nestemäistä perunaa?
Lapsi on oikeassa Lapsi on oikeassa
Aika inva! Aika inva!
WAS? WAS?
Konna paljastui Konna paljastui
Virgin ROTK vs Chad >globalisti :D Virgin ROTK vs Chad >globalisti :D
Alfa-kaulaparta Alfa-kaulaparta
Totuus Totuus
Tänään voin hyvin! Tänään voin hyvin!
Brandenburgin kettu Brandenburgin kettu
Ebin maskotti Ebin maskotti
 744 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 29.09.2020 08:51:09
[ + 2 | ]

Tuigea >:3

[48199] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [960x720] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5208)  · 

maikki

(28)  · 

katse

(63)  · 

ilme

(228)  · 

tuikea

(16)  · 

korva

(29)
29.09.2020 11:25:22 | 11:38:27
#394075 [+-] Piilota Suosittele

>>394025

No niin on :3 Ei siis olekaan määrätietoinen bullansaalistusilme, vaan mahdollisesti huumonit häiritsevät pölöttämisellään iltapäivän välitorkkuja ;3 Tai sitten täytyy pitää tabbyturkkista nulikkaa silmällä ;333

29.09.2020 14:07:02 | 14:10:47
#394113 [+-] Piilota Suosittele

>>394093

Ja niin kovin aikuisia ja hillittyjä ;333 Mutta elämänkokemusbörh Maikki saattaa kokea lähes 12 vuotta nuoremman lajitoverin edesottamukset aavistuksenomaisesti toisin ;3

29.09.2020 16:55:08
#394186 [+-] Piilota Suosittele

>>394113

Ei tullut kameruksia heistä ;___;

Toivottavasti Vivamort on hellempi seuraavalle bienelle... Olen tässä kissanpentua jo metsästäny Suur-Oulun alueelta. Olo börh ;3

29.09.2020 20:13:58 | 20:20:40
#394293 [+-] Piilota Suosittele

>>394186

Maikki oli jo liian börheäksi keitetty ilahtuakseen nuoruuden innokkuudesta ;______; :3

On varmasti :333 <3 Niin jännää ja börheää ;333 Onkin varmaan börheä olo kun pohdiskelee että millainen biggubörh seuraavaksi orjuuttaa sut, ja kun tietää että kaikesta pohdinnasta huolimatta maailmankaikkeuden tasapainovoimat järjestävät ison yllätyksen bienessä muodossa börh :333 Mortinkaan tarunomaista börheyttä, enkä puhu nyt fyysisestä börheydestä, ei olisi ikinä osannut arvata etukäteen :333

30.09.2020 08:01:13 | 08:02:46
#394450 [+-] Piilota Suosittele

>>394293

En ajattele asiaa noin. Vaikka börheä haluaisi orjuuttaa niin tiedän että hänestä pitää tehdä raggauspakkaus ;3

Seuraavasta kisulipisulista tulee toinen lemmikkini. Ja rakastan Samanthaa samalla tavalla kuin Vivamorttia. Jos se on mahdollista.

[ 9 viestiä | ]