kahdestaan :3 kahdestaan :3
Muahahaha Muahahaha
Oo! Hoo! Hoo! Oo! Hoo! Hoo!
Konnii-lian Konnii-lian
Kappas Kappas
jalka <3 :3 jalka <3 :3
täydellistä täydellistä
uhriutuja uhriutuja
Oletko kissanomistaja? Oletko kalju? Kokeile tätä: Oletko kissanomistaja? Oletko kalju? Kokeile tätä:
Peekaboo Peekaboo
hauska leikki :DD hauska leikki :DD
pro tip: banaani pro tip: banaani
Olisimpa kissa Olisimpa kissa
Upiyrjis Upiyrjis
hyvästi hyvästi
muutama star trek muutama star trek
Ryppy ja koronavirus osa II Ryppy ja koronavirus osa II
Homo-harrilla mennyt veska hukkaan Homo-harrilla mennyt veska hukkaan
Balls of steel Balls of steel
Osallistutteko tänään Koronan vastaiseen mielenosoitukseen? Osallistutteko tänään Koronan vastaiseen mielenosoitukseen?
Yllätyitkö? Yllätyitkö?
uusimaa uusiks uusimaa uusiks
Australialaista pekonia Australialaista pekonia
Valupertti Valupertti
 716 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.53 MB, 1 tiedosto, 02.10.2020 19:53:57
[ + 1 | ]

Recap väittelystä

[48311] [0.mp4] [4.53 MB] [648x854] [] []

recap

 · 

väittely

(11)  · 

usa

(202)  · 

biden

(51)  · 

trump

(333)
02.10.2020 20:55:20
#395461 [+-] Piilota Suosittele

Mää en oikeen hiffaa tuota jenkkilän mallia, että siellä on kaikissa päättävissä asemissa toinen jalaka jo haudassa olevat tyypit. Ei sillä, että pittäis olla mittään justiinsa yläasteelta päässeitä tyttöjäkään, mutta kai siellä ny vähän nuorempaakin sakkia ois tarjolla. Vanahat ihimiset dementoituu, toiset nopiammin ku toiset. Mikä helevetin järki on valita jottain reilu seittenkymppisiä ku monilla niistä alakaa olla jo vaikeuksia tajuta että miten herätyskello toimii.

02.10.2020 22:01:24
#395493 [+-] Piilota Suosittele

>>395485
No sekin vielä lisäksi, hyvä pointti. Ku tietää kuitenki kuolevansa ihan justiinsa niin mitä sitä miettimään tulevaisuutta. Tekkee niinku meikä aina Civilizationin lopussa, että räjjäytän kaiken ilimaan ydinasseilla ku ei oo ennää mittään saavutettavaa.

02.10.2020 22:52:50
#395514 [+-] Piilota Suosittele

Miksi siellä on aina vaihtoehdot sitä itseään? Tyyliin: Paska1 (normi värillä, hajulla, pikkuisen maissia pinnassa). Paska2 (väri vihreä, haisee kemikaalilta, taustaltaan verinen), Paska3 (sitoutumaton, pelkkä pieru joka saa ehkä 2% kannatuksen). Viimeksikin vaihtoehdot Hullu lehmä tai Hullu porkkana, valitse sitten siinä se pienempi paha, kun ei tiedä kuinka pahasti se oma ehdokas sekoaa jos pääsee "johtajaksi"...
Hyvä esimerkki oli kun pidin bush nuorempaa kahjuna ja al gorea parempana vaihtoehtona pressaksi, no eikö mitä gore aloita ne koulu luennot ilmastovouhotuksesta ja muusta paskasta.
Juu siinä meni sen ukon uskottavuus omissa silmissä.

[ 7 viestiä | ]