88 88
Kivulias kysymys Kivulias kysymys
pieni nugetti pieni nugetti
Paranoiaa pukkaa Paranoiaa pukkaa
Doriboliisi :-D Doriboliisi :-D
:D :D
redneck poreamme redneck poreamme
annattomia apu apustaja annattomia apu apustaja
Kauppakassisi on käytössä >:3 Kauppakassisi on käytössä >:3
Peukkua! Peukkua!
Juhannusveikkaus 2019 Arvonta Juhannusveikkaus 2019 Arvonta
pelastakaa meidät :3:3:3 pelastakaa meidät :3:3:3
Uhriutumista odotellessa Uhriutumista odotellessa
työtön työtön
näin kissat kun muut ei nää näin kissat kun muut ei nää
Pyöräilijät Pyöräilijät
"Kissa vieköön kyllä sull on silmät" "Kissa vieköön kyllä sull on silmät"
I Cum From a Land Down Under I Cum From a Land Down Under
tätä on kiva kuunnella laskuhumalassa samalla kun polttaa tupak tätä on kiva kuunnella laskuhumalassa samalla kun polttaa tupak
juhan nussimaa juhan nussimaa
Vastasi oikein, mutta 0 pistettä Vastasi oikein, mutta 0 pistettä
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
kitarointia kitarointia
haaveile isosti haaveile isosti
 895 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 06.10.2020 13:50:09
[ + 6 - | ]

Syy onnellisuuteen

[48412] [gambina.jpg] [0.03 MB] [768x762] [] []
gambina.jpg

gambina

(24)  · 

suomi

(394)  · 

onnellisuus

(8)  · 

viina

(136)
06.10.2020 22:16:55
#396673 [+-] Piilota Suosittele

"Kampiviina / IsoG". Hyhyh, no on niitä kauheampiakin litkuja maistettu, mutta menee kategoriaan: Ofelia, Valdemar, Ruska, Campari, Tinzo, eli joskus juotu muttei enää ikinä uudelleen...

[ 3 viestiä | ]