Salaattia Salaattia
Herra Hävytön Herra Hävytön
Hei Hei
kiusii sanmako kamerusta kiusii sanmako kamerusta
Uhripöytä Uhripöytä
Kurks :3 Kurks :3
Koiron koti Koiron koti
WEEN-DOSH WEEN-DOSH
Tuntuu höpöltä Tuntuu höpöltä
Mestari pepe Mestari pepe
Uppsalan mittavin Uppsalan mittavin
Sukkamieli Sukkamieli
Nolla perään Nolla perään
boing boing
Tunteella ja taidolla Tunteella ja taidolla
Proto-Jonne 2.0 Proto-Jonne 2.0
Mestari on tulossa Mestari on tulossa
Monni menee jälkiliukkaille Monni menee jälkiliukkaille
Supliikkimies Supliikkimies
Nyt mennään :> Nyt mennään :>
Mestari ja hymypoika Mestari ja hymypoika
Aina on aikaa koiranpennuille Aina on aikaa koiranpennuille
[N Ä L K Ä I N E N] [N Ä L K Ä I N E N]
Kuumottaa jo Kuumottaa jo
 823 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 08.10.2020 18:19:03
[ + 5 | ]

Ei oo kissatkaan niinkuin ennen!

[48483] [0.jpg] [0.05 MB] [720x599] [] []
0.jpg

kissa

(5203)  · 

cat

(106)  · 

keskiaika

(14)  · 

middle-ages

08.10.2020 18:55:15
#397252 [+-] Piilota Suosittele

Aina kun näen kissan seisovan tai kävelevän takajaloillaan, tekee mieli hakea raamattu, iso risti, vihkivettä, Nokian kumisaapas ja karkoittaa demoni kissasta.

Vanhempana olen entistä vähemmän alkanut pitämään häröistä kissoista. Rauhalliset, seuralliset ja pitkälti koiramaiset kissat ovat mukavia, vaikka allerginen kissoille olenkin.

08.10.2020 19:07:13
#397260 [+-] Piilota Suosittele

>>397253
En, mutta jos olet kiltisti, voin sanoittaa norjalaista kurkkumetallia vetelevän bändisi seuraavalle levylle parit kappaleet.

Sitä odotellessa, kuuntele ja katsele vähän niitä demonisia rituaaleja. Kissa puuttuu. Tällä kertaa.

08.10.2020 19:12:15
#397265 [+-] Piilota Suosittele

>>397260
Saatananpalvonta on siitä hassua, että voidakseen palvoa Saatanaa, tulee olla uskovainen juutalainen, kristitty tai muslimi. Ilmeisesti jehova tai mormonikin käy.
Muissa uskonnoissa kun ei moista vastapoolia edes tunneta :)

08.10.2020 19:24:33
#397276 [+-] Piilota Suosittele

>>397271
On toki. Kuitenkin pääosassa monijumalaisia uskontoja ne samat jumalat ovat sekä hyviä että pahoja ja ihmisen omat teot vaikuttavat siihen, miten ne jumalat häntä kohtelevat.
Pelastus ei siis löydy uskosta, vaan nimenomaan teoista.

Hyvin useissa kristityissä suuntauksissa, kuten myös käsittääkseni juutalaisuuden ja islamin monissa suuntauksissa, saat sinänsä tehdä mitä lystäät, kunhan muistat katua ja rukoilla ja uskoa. Eipä ole ihme, että nuo ovat niin menestyneitä, ei tarvi pahemmin moraalista ja etiikasta välittää.

08.10.2020 22:42:23 | 22:48:58
#397358 [+-] Piilota Suosittele

>>397351

Börhmaste.

Edit: aika-avaruuskudelma taittuu itseensä kuin kissanhäntä höbönassun suuhun. Oi Ouroboros olisitpa ollut näkemässä uuden BörhÖrokin!

[ 15 viestiä | ]