SetäMies SetäMies
Piheviä (ei mun tekemää) Piheviä (ei mun tekemää)
Kato iskä Kato iskä
Rami raksamiehellä palaa sulake Rami raksamiehellä palaa sulake
Demarit ovat kommunisteja. Demarit ovat kommunisteja.
Arhis ja kyttääjä Arhis ja kyttääjä
Suklaata Ugandasta Suklaata Ugandasta
Timo Vornanen Timo Vornanen
Poopee Poopee
Poliisit Poliisit
Olet lapsi jos uskot näihin Olet lapsi jos uskot näihin
Lihaa Lihaa
Ja maailma pelastui Ja maailma pelastui
15. Doctor Who... stole my bike 15. Doctor Who... stole my bike
Aika sanoa heippa Aika sanoa heippa
Kremlin suunnitelma Kremlin suunnitelma
Persut Persut
satisfryer satisfryer
Ajelulla Ajelulla
Vahvalintu Vahvalintu
Boss kisse Boss kisse
Panssarikenraali Patton Panssarikenraali Patton
he tulevat kotiisi he tulevat kotiisi
breaking bad breaking bad
 636 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 09.10.2020 18:41:28
[ + 4 | ]

Edustusbörh lepäilemässä :3

[48514] [0.jpg] [0.2 MB] [640x657] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

lepää

(27)  · 

nukkuu

(210)  · 

rötvää

(20)  · 

rento

(7)
09.10.2020 23:46:22
#397844 [+-] Piilota Suosittele

"Nimeni mainittiin jossakin... kuin miljoona tonnikalapurkkia aukaistaisiin yhtä aikaa ja laitettaisiin takaisin kiinni."

10.10.2020 20:31:45 | 20:37:17
#398204 [+-] Piilota Suosittele

397920
Uskon että oikeaoppiset börhhuumonit löytävät valon ;3

>>397923

Maikin katse on intensiivinen ja kaikennäkevä :3 Niin tuimanrakastavaa kellotusta <3 ;333

Mustassa börhissä silmät loistavat erityiskirkkaasti :333 Paitsi yhdellä videolla "eihän sun silmiäkään näy" ._. :DDD Mutta tästä syytämme kameraa ja valaistusolosuhteita ;3

16.10.2020 13:14:26
#399447 [+-] Piilota Suosittele

>>397920

Joko musta kultamussukka kissin kissi on hyväksynyt Youtube-kanavasi? ;3 <3 Hän on kyllä näyttävästi esillä, mutta toisaalta arvonsa tunteva ja siksi hyvästä syystä vaativa börh ;333

[ 17 viestiä | ]