Pyydä anteeksi! Pyydä anteeksi!
iso loikka :3 iso loikka :3
Viharikos Viharikos
piparea piparea
rynkytystä rynkytystä
Vitun ituhipit! Vitun ituhipit!
jauheliha timelapse jauheliha timelapse
Moukat Moukat
finish him finish him
Vesimeloni Vesimeloni
seilori :3 seilori :3
Iso töks Iso töks
pelaa kanssani :3 pelaa kanssani :3
nurmenkorjuuaika nurmenkorjuuaika
Kuvakommentti Kuvakommentti
Hyvää joulua 2019 Hyvää joulua 2019
ruski gongola ruski gongola
uusi tytär uusi tytär
Joulumusiikkia Joulumusiikkia
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
Yoink Yoink
Assaded Assaded
Pokemon Pokemon
Kuninkaiden kusilaari Kuninkaiden kusilaari
 844 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.01 MB, 1 tiedosto, 13.10.2020 22:13:28
[ + 6 | ]
👑 Plussatuin 13.10.2020.

Testi

[48579] [tiedosto.mp4] [1.01 MB] [408x720] [] []

känni

(74)  · 

viikonloppu

(14)  · 

käsidesi

(12)
13.10.2020 23:21:33
#398597 [+1] Piilota Suosittele

Vain täysin maku ja hajuaistinsa menettänyt pystyy juomaan tota raakana.
Ainakin parissa julkisen paikan käsidesit on hajustettu tyyliin "Eau'de oksennus" tai "parfym biojäte".
Tosin nuorempana tuli nähtyä kuinka paikalliset ranta arskat haki ensin ässästä pari alennus ranskanleipää, jonka jälkeen köörin siististi pukeutunein ja vähä hajuisin kävi viereisellä shelliltä hakemassa useamman 1L pullon tuulilasin pesunestettä, jonka jälkeen koko lauma siirtyi läheiseen metsikköön nauttimaan eväitään.

16.10.2020 13:17:36
#399448 [+1] Piilota Suosittele

>>399405 Ei lakkaa yllättämästä nuo temput, mutta sitä väriä ne tuskin sai tuolla käsittelyllä pois.
Täällä paikalliset amatööri kriminaalit myi -90 luvun alussa pontikkana venäläistä pirtun ja vodkan sekoitusta, kun ei ostajien luotto ollut kovin korkealla venäläisten turistien myymiin vodka / pirtu pulloihin joista yhden ranta remmin 2 kaveria heitti veivinsä ja pari muuta sokeutu, muun porukan kärsiessä miedommista oireista, paljastui että pullossa oli ollut puhdasta metanolia joka oli hetkessä uponnut janoisten arskojen nieluihin edellä mainituin seurauksin. Pitkän aikaa tuon jälkeen oli venäläisturistien ja kuskien turha yrittää viinan myyntiä täällä päin, ainoa mikä heillä meni kaupaksi oli tupakka. Nyt taas virolaiset keikka työläiset myy täälläkinpäin facebookin kautta lonkeroa / kaljaa / viinaksia.

[ 7 viestiä | ]