en oo mitään ottanu en oo mitään ottanu
pisushotti pisushotti
Valloitus Valloitus
Jäähdyttelypuikko Jäähdyttelypuikko
Jecutti kaikkia Jecutti kaikkia
chin chong nip nong chin chong nip nong
tonki tyttöystävän tonki tyttöystävän
Ihan vitun laitonta. Ihan vitun laitonta.
tämä voi olla mahdollista  tämä voi olla mahdollista 
salapuhelulaite salapuhelulaite
Ruokavalio Ruokavalio
muinaissuomalaista korkeakulttuuria muinaissuomalaista korkeakulttuuria
kolmen viikon välein kahdesta mehiläispesästä kolmen viikon välein kahdesta mehiläispesästä
Miten suorittaa oikeaoppisesti brasilialainen vahaus Miten suorittaa oikeaoppisesti brasilialainen vahaus
ihana nainen ihana nainen
Katoppa kummaa! Katoppa kummaa!
Aromat pärisee Aromat pärisee
USSR kansallislaulu USSR kansallislaulu
yöntimo yöntimo
Fuck you gravity, I do what I want Fuck you gravity, I do what I want
elämässä pärjää elämässä pärjää
tee on vaarallista tee on vaarallista
Jack Grey Jack Grey
Nukkuminen johtaa Teron päätymisen putkaan Nukkuminen johtaa Teron päätymisen putkaan
 821 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.66 MB, 1 tiedosto, 21.10.2020 12:27:43
[ + 4 - | ]

Dumphf

[48810] [5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png] [2.66 MB] [1334x750] [] []
5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png

21.10.2020 12:55:01
#401199 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko suomessa muutama ihminen enemmän elossa ja vähemmän mamu kuluja jos Saddam olisi elossa ja vallassa?
Olisiko lähi-itä rauhallisempi paikka jos Gaddafi ; Saddam johtaisivat diktatuurejaan?
Obama taitaa olla eniten sivullisia uhreja tapattanut nobelin rauhanpalkinnon voittaja historiassa?
En siis ihmettele miksi osa arabeista käyttää pohjois-amerikasta nimitystä "Suuri saatana"...
Trumputin on pieni paska kikkare verrattuna yrjö puskan ja kavereiden sotakone ; konflikti aikaansaannoksiin, Obama puolestaan lupas yhtä ja toista kansalle / muille maille mutta joko hommat jäi kesken tai kokonaan tekemättä.

21.10.2020 18:09:09
#401256 [+-] Piilota Suosittele

Samaa tasoa: "Arvoisa puhemies. En ole koskaan ollut sitä mieltä, että ihmishenki voidaan asettaa rahan edelle."

21.10.2020 18:22:12
#401258 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkihan nuo ovat amerikkalaisia tapattanu. Ja Coronakin on kokonaan Trumpin aikaansaannosta. Tottahan sekin omalta osaltaan taitaa olla, kovempi jenkkilän pressa ois nimittäin julistanu sodan tautia vastaan.

[ 6 viestiä | ]