dinojen sukupuutto dinojen sukupuutto
Onpas tumma Onpas tumma
Tunnel of Love Tunnel of Love
Homma saatana Homma saatana
Kunnon lastit Kunnon lastit
Sekalaisia Sekalaisia
Teehee Teehee
Spelling Spelling
Mikä väri? Mikä väri?
Oy vey Oy vey
Vittu saatana Vittu saatana
osaa ne koiratkin osaa ne koiratkin
Suu puhtaaksi ny! Suu puhtaaksi ny!
One♂Ass♂Man♂ One♂Ass♂Man♂
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
Demand perfection Demand perfection
Mirko tykkää muhkummasta Mirko tykkää muhkummasta
Nahkaläppä Nahkaläppä
Kultalusikka-logiikka Kultalusikka-logiikka
Tämmönenkin elokuva tehty (1991) Tämmönenkin elokuva tehty (1991)
Little Finger - Fast Travel Little Finger - Fast Travel
007 ja Lahjottu Kaveri 007 ja Lahjottu Kaveri
Darius sedän valinta Darius sedän valinta
Ja painakaa mieleenne! Ja painakaa mieleenne!
 810 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 27.10.2020 02:09:09
[ + 8 | ]

Big Börh & Smol Bork

[49002] [0.png] [0.53 MB] [586x608] [] []
0.png

faceswap

 · 

kissa

(5209)  · 

koira

(1229)  · 

cat dog

27.10.2020 20:27:30 | 20:34:09
#403608 [+-] Piilota Suosittele

>>403606

Oii, hän on kuvaajan luottavainen kamubörh ;3 <3

Huomaan että nyt on haettu innnostusta toisesta tämänpäiväisestä mediasta >:3 Pitikin kommentoida sinne, että käsitän nyt miten alhaisen tason oppipoika olen vielä uusbörhismissä ;_________; En tiedä millä uusbörhismin tasolla opitaan byllenhaistelun silmiä avaava ja ymmärrystä lisäävä voima, mutta sen tiedän, että olen vielä monen monen levelin päässä tuosta valaistuneisuuden asteesta >:3

Nöyrryn ja ripottelen tuhkaa päälleni ;_____; (Ja kierin siinä *kieh kieh* :3 )


Ei saa leikkiä tulella, tuhma huumon! >:3

Hyvä Mortti! Anna palaa! :333

27.10.2020 20:43:34 | 20:44:20
#403623 [+-] Piilota Suosittele

>>403621

Vivamort on ihan baras boika <3 :333

Sorry, Youtube-videon kanssa joudut tyytymään url-tägeihin tai sitten siihen että upotat suoraan Youtubesta ja jätät oman postauksen pois välistä ;__;

27.10.2020 20:49:10
#403625 [+-] Piilota Suosittele

>>403623

On. Nyt lainaan kolmosia :3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

27.10.2020 20:53:59
#403629 [+-] Piilota Suosittele

>>403623

Yritin vain säikytellä sinua. No ehkäpä se ei ole tarpeellista. :3
Vivamortkin heläytti kaulapantaansa - hiljempaa siellä >:3

"Mut..."
"Mäyyyy!"

27.10.2020 21:02:01 | 21:10:18
#403630 [+-] Piilota Suosittele

>>403629

Säikytellä? Börheydellä? Sytkärileikeillä? >:3

Tassun alla on hyvä elää ;3 Börhin pelko on tasapainon alku :333 Kova komento ja behmoisa bögs, siinä huumonin kanssa elämisen avaimet ;3

27.10.2020 21:16:18
#403635 [+-] Piilota Suosittele

>>403630

Pitäisi ja haluaisin mennä ehdottomasti killin viereen koisimaan, MUTTA tässä olisi tärkeitä asioita vielä hoidettavan, joten joudun pokkaamaan ja ryhtymään.

27.10.2020 21:27:26
#403643 [+-] Piilota Suosittele

>>403635

Ajattelinkin että se "omaan koppaan nostaminen" olisi vain hetkellinen päähänpisto :333

Mukavaa että Vivis siellä nugustelemalla rohkaisee sua iltapuuhiin ;3

[ 18 viestiä | ]