ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Tissit Tissit
raskasta musiikkia raskasta musiikkia
jauhojengi jauhojengi
sanna ja ählämi sanna ja ählämi
Huoria Huoria
space vietnam space vietnam
vihreä helsinki vihreä helsinki
siivousliike siivousliike
sigma sigma
tavaraa luonnossa tavaraa luonnossa
anaalitempaus anaalitempaus
Jone nikulan piilopaikka Jone nikulan piilopaikka
Mahtuu mahtuu Mahtuu mahtuu
Vegaanit ja persut Vegaanit ja persut
Nänni Nänni
hitsauspuikko hitsauspuikko
uuno murhaa maalla uuno murhaa maalla
heimoalueet heimoalueet
Leikkasin sen true nudistin vittuun osa 2 Leikkasin sen true nudistin vittuun osa 2
nälkä nälkä
persettä persettä
you didin't come this far you didin't come this far
säästä sähköä säästä sähköä
 809 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 27.10.2020 02:09:09
[ + 8 | ]

Big Börh & Smol Bork

[49002] [0.png] [0.53 MB] [586x608] [] []
0.png

faceswap

 · 

kissa

(5209)  · 

koira

(1229)  · 

cat dog

27.10.2020 20:27:30 | 20:34:09
#403608 [+-] Piilota Suosittele

>>403606

Oii, hän on kuvaajan luottavainen kamubörh ;3 <3

Huomaan että nyt on haettu innnostusta toisesta tämänpäiväisestä mediasta >:3 Pitikin kommentoida sinne, että käsitän nyt miten alhaisen tason oppipoika olen vielä uusbörhismissä ;_________; En tiedä millä uusbörhismin tasolla opitaan byllenhaistelun silmiä avaava ja ymmärrystä lisäävä voima, mutta sen tiedän, että olen vielä monen monen levelin päässä tuosta valaistuneisuuden asteesta >:3

Nöyrryn ja ripottelen tuhkaa päälleni ;_____; (Ja kierin siinä *kieh kieh* :3 )


Ei saa leikkiä tulella, tuhma huumon! >:3

Hyvä Mortti! Anna palaa! :333

27.10.2020 20:43:34 | 20:44:20
#403623 [+-] Piilota Suosittele

>>403621

Vivamort on ihan baras boika <3 :333

Sorry, Youtube-videon kanssa joudut tyytymään url-tägeihin tai sitten siihen että upotat suoraan Youtubesta ja jätät oman postauksen pois välistä ;__;

27.10.2020 20:49:10
#403625 [+-] Piilota Suosittele

>>403623

On. Nyt lainaan kolmosia :3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

27.10.2020 20:53:59
#403629 [+-] Piilota Suosittele

>>403623

Yritin vain säikytellä sinua. No ehkäpä se ei ole tarpeellista. :3
Vivamortkin heläytti kaulapantaansa - hiljempaa siellä >:3

"Mut..."
"Mäyyyy!"

27.10.2020 21:02:01 | 21:10:18
#403630 [+-] Piilota Suosittele

>>403629

Säikytellä? Börheydellä? Sytkärileikeillä? >:3

Tassun alla on hyvä elää ;3 Börhin pelko on tasapainon alku :333 Kova komento ja behmoisa bögs, siinä huumonin kanssa elämisen avaimet ;3

27.10.2020 21:16:18
#403635 [+-] Piilota Suosittele

>>403630

Pitäisi ja haluaisin mennä ehdottomasti killin viereen koisimaan, MUTTA tässä olisi tärkeitä asioita vielä hoidettavan, joten joudun pokkaamaan ja ryhtymään.

27.10.2020 21:27:26
#403643 [+-] Piilota Suosittele

>>403635

Ajattelinkin että se "omaan koppaan nostaminen" olisi vain hetkellinen päähänpisto :333

Mukavaa että Vivis siellä nugustelemalla rohkaisee sua iltapuuhiin ;3

[ 18 viestiä | ]