hyvää joulua :3 hyvää joulua :3
buuurrbbb buuurrbbb
laitetaan kinkku tulille laitetaan kinkku tulille
Voi vittu Voi vittu
Eugh Eugh
Ferari apu apustaja Ferari apu apustaja
nyt kävi hassusti :3 nyt kävi hassusti :3
Lihat kypsyy Lihat kypsyy
iso loikka :3 iso loikka :3
Kliimaksin lahjoittaja Kliimaksin lahjoittaja
Pyydä anteeksi! Pyydä anteeksi!
Aimo annos pervitiiniä Aimo annos pervitiiniä
Päätöntä meininkiä Päätöntä meininkiä
Moukat Moukat
Isis-äidit Isis-äidit
Perhekriisi. Perhekriisi.
posti vois pistää paremmaksi posti vois pistää paremmaksi
Päivän safkat Päivän safkat
kautta likaisten varpaitteni kautta likaisten varpaitteni
Työpaikkahuumoria: mesikämmen? Työpaikkahuumoria: mesikämmen?
Poliisi tiedottaa Poliisi tiedottaa
Muodollisesti pätevä Muodollisesti pätevä
Kuvakommentti Kuvakommentti
Vesimeloni Vesimeloni
 1 110 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 29.10.2020 14:16:28
[ + 4 | ]

Would you assist me?

[49064] [0.jpg] [0.03 MB] [600x400] [] []
0.jpg

sexy

(106)  · 

paino

(15)  · 

nainen

(2354)  · 

weight

 · 

lifting

 · 

tissit

(1669)  · 

panisin

(11)
01.11.2020 20:52:20 | 20:52:44
#405382 [+-] Piilota Suosittele

>>405063
Höh, en syö makeisia enkä roskaruokaa. Liikunta ja makeilu on kyllä minimaalista jos ei töitä lasketa.

Alkoholissa on myös paljon kaloreita. Yritä juottaa sille viskiä vastavuoroisesti, tai sitten menette vaan rutiinisti lenkille.

28.11.2020 03:32:51
#413978 [+-] Piilota Suosittele

Siis nättihän tuo kroppa on ja vaatii pirusti työtä sen eteen. Mutta en ole ihan varma, olisinko valmis luopumaan nykyisistä tisseistä saadakseni tuollaisen vatsan. En varmaan kuitenkaan.

28.11.2020 15:14:32
#414087 [+-] Piilota Suosittele

>>413978
luopumaan nykyisistä tisseistä

EI! Eikä naisen vatsan tarvitse tuolta näyttää. Vielä kun siinä ois sixpäkki niin se ei olisi ollenkaan seksikästä.

29.11.2020 10:35:12
#414341 [+-] Piilota Suosittele

>>414185
Se voi olla vaan mun juttu kun ei miehet näistä juuri puhu, mutta tykkään joskus silittää hieman pehmeätä naisen vatsaa joka ei ole kuitenkaan läski. Se on niin söpö ja pieni 🤗

[ 15 viestiä | ]