Onhan noita joutunna 35 helteilläkin istuttaan saatana. En kuitenkaan ihan sataantuhanteen pääse. 3000-5000 vois olla lähempänä kun lasketaan vain yksi kesä.
olisi ihan tosi hienoa antaa kehitysapua jonnekin, vaikka valtiona. Sitä ei vaan vielä ole kokeiltu, vaan tähän asti on käyty siellä sun täällä ostamassa parempi sädekehä, ja that's it
[
3 viestiä
|
]
⭰
"Marinin ja EU-uskovaisten 10 eniten toistamaa väärää väite
Hjalliksella on asiaa
Monimediatesti
sanna kukkarossa
EU SANNA SDP
Politiikka tiivistettynä
Eri suunta
mustamaalaus
nyt kävi näin
Ashkenazi
Yksi johtaja, yksi valtio...
Apinaa koijjataan.. apinaa pumpataan
Insinöörit ja lääkärit hakevat turvapaikkaa
Sauli Niinistö, EU ei noudata perussopimuksiaan
Tutun oloinen mainos
Vanhanen, mites on?
Pitäis tehdä jotain
Ruuhka-aika
kiitos
Suomen eurooppa- ja omistajaohjausministeri
teuvo
Hinnat nousee, suomalainen nöyristyy
Kapteeni Juncker
Näin alfa teuvo teki persujen kortille, kun alkoivat vittuilla