Iloinen Kauppinen Iloinen Kauppinen
Neuvostoliittolainen musiikki Neuvostoliittolainen musiikki
Italiano ♥ Italiano ♥
ministerit ministerit
Molchat Doma - Sudno Molchat Doma - Sudno
. . . . . .
Kehitysapu Kehitysapu
Tätä ei voi järjellä selittää Tätä ei voi järjellä selittää
Fiksu nainen Fiksu nainen
Rakkautta ilmassa Rakkautta ilmassa
Joulukuusessa :3 Joulukuusessa :3
minä jäin yksin <:3 minä jäin yksin <:3
Jossu ja Jeesus Jossu ja Jeesus
pakolainen pakolainen
Eduskunnan kyselytunti Eduskunnan kyselytunti
en osaa päättää :3 en osaa päättää :3
Paras piirre toisessa ihmisessä? Paras piirre toisessa ihmisessä?
Hyvää joulua Hyvää joulua
Tietokone jumissa Tietokone jumissa
Perspektiivi Perspektiivi
ai perkele huutista ai perkele huutista
Nätti tyttö Nätti tyttö
Nagis haluu vaan hyväksyntää Nagis haluu vaan hyväksyntää
Gay and drunk version of Special Agent Abbot Gay and drunk version of Special Agent Abbot
 833 näyttökertaa, 11 viestiä, 5.53 MB, 1 tiedosto, 04.11.2020 23:08:25
[ + 4 - | ]

Angela

[49218] [VID-20201104-WA0023.mp4] [5.53 MB] [544x960] [] []

hame

(22)  · 

manne

(192)  · 

varas

(150)  · 

mustalainen

(155)
05.11.2020 20:17:18
#406649 [+-] Piilota Suosittele

>>406430
Tuo heidän pukeutumisjuttu heittää vähän perskeikkaa. Luulevatko he saavansa tavallisilta suomalaisilta enemmän kunnioitusta jos pukeutuvat noin, vai onko se heidän heimomaalaus.

Itse lähinnä varon ja en todellakaan kunnioita jos näen mannen kansallispuvussa. En tiedä näkevätkö he itsensä muita parempina pukeutuessaan siten... 🤔

[ 11 viestiä | ]