jeccu :D jeccu :D
Moi siellä :3 Moi siellä :3
fantasiat fantasiat
val malloy val malloy
poliisi :3 poliisi :3
Ajo-opetus aasialaisille Ajo-opetus aasialaisille
Vitun lampaat Vitun lampaat
auringon polttama auringon polttama
Sleepy Joe laukoo totuuksia Sleepy Joe laukoo totuuksia
Ilmastointi Ilmastointi
turvapaikka ruotsista turvapaikka ruotsista
Naamarri :D Naamarri :D
ajankohtaista ajankohtaista
Pakko suvaita Pakko suvaita
Tulevaisuuden Suomi Tulevaisuuden Suomi
Timecop1983 - On the Run Timecop1983 - On the Run
Slayjer Slayjer
nut splitter nut splitter
Surullinen seniili case Surullinen seniili case
moi isi moi äiti mä' oon tyttö moi isi moi äiti mä' oon tyttö
WTF WTF
Liivikaupassa Liivikaupassa
Get out from here Get out from here
Tallan kirves Tallan kirves
 633 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 07.11.2020 20:36:54
[ + 3 | ]

Hyvästi Valkoinen Talo

[49253] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [750x562] [] []
tiedosto.jpg

07.11.2020 20:48:08
#407301 [+-] Piilota Suosittele

toi toope lähtee vasta tammikuussa. ehtii virittää monta pommia seuraavalle ja sitten syyttää kovaan ääneen kuinka huono biden on. trump on sanonut elämän ohjeekseen että älä ikinä syytä itseäsi syytä muita.

07.11.2020 21:20:44
#407315 [+-] Piilota Suosittele

Jää historiaan eniten valehtelevana ja muiden syyttäjänä pressanna. Pelle kuten somen porukka sopii niin 2020.

07.11.2020 23:16:20
#407348 [+-] Piilota Suosittele

Olisin niin mielelläni nähnyt oranssin sedän voittavan. Se peppukipeyden määrä olisi vaan ollut niin herkullista. Toisaalta ihan hyvä että hävisi. Ihan pelle koko mies.

08.11.2020 03:46:24
#407557 [+-] Piilota Suosittele

>>407550 Minkälaisesta jäätelöstä nää tykkäät? Mäkkäristä saa kuulemma nykyää Daim jädeä? Voin laittaa sitä sun nänneihin ja... BLRHLLL Juu. Rajan yli saatana ja nusskat myyntii!

[ 23 viestiä | ]