Jos suomalaiset oikeasti ovat niin heikko kansa, että alkavat "tapella keskenään", "kirota itseään ja toisiaan" sekä "popsia mielialalääkkeitä" sen vuoksi, että joku jossain on sitä mieltä, että "miehellä voi olla kuukautiset", tai että joku jossain "edistää vapaata liikkuvuutta", tai että "etnisiä ja kulttuurisia saarekkeita syntyy yhteiskunnan sisälle", niin aika helvetin heikosti meillä menee.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Asiantuntija
Lähde ehdolle kuntavaaleihin
Mestari
Nyt on aika
JH-a kansanäänestys EU elpymispaketista
joulu2020
"Halla aho joutui nöyrtymään"
Parodiaa vai psykoosia?
Peniksen kovetusta
Vornanen aukaisi puheenjohtajakisan
Oispa tappanu ittensä
Tarjoiluvuorossa Mestari
Mestari kuvakommentti
Kannattajat
Sama virsi, mitään ei tehdä
Mestari on tulossa
Mestari uskoi seiskan valheeseen
Ihmispaskat ehtoollisella
aku setä joulu sarja kuva
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
“Mikä lottovoitto on saada puolet maksamastaan takaisin?”