hehe hehe
kuu-ukko kuu-ukko
Ei ole mitään syytä kiihtyä Ei ole mitään syytä kiihtyä
Sex in Wien Sex in Wien
Dr. Phil ja viisaat sanat Dr. Phil ja viisaat sanat
Pieru sentään Pieru sentään
Pamputin Pamputin
näsinneulan paskahuussista näsinneulan paskahuussista
Ystävänpäivän pokévinkit Ystävänpäivän pokévinkit
Thank you sir! Thank you sir!
mitäs järkee tässä on mitäs järkee tässä on
K. Iitos K. Iitos
Allu tuli takaisin Allu tuli takaisin
Koura Koura
Viikonlopun viinapirut Viikonlopun viinapirut
Kari näkee ansan Kari näkee ansan
Tulevaisuus on jo täällä Tulevaisuus on jo täällä
Venäläistä youtube sontaa Venäläistä youtube sontaa
#vainkuumattytötjutut #vainkuumattytötjutut
Mee vittu töihi Mee vittu töihi
Gondolat lentää etelään Gondolat lentää etelään
Dogstep Dogstep
Happy day! Happy day!
Moikka pitää mennä Moikka pitää mennä
 1 046 näyttökertaa, 11 viestiä, 34.23 MB, 1 tiedosto, 30.11.2020 15:35:30
[ + 3 | ]

Markorepairs vs Parsa

[49949] [tiedosto.mp4] [34.23 MB] [640x360] [] []

markorepairs

(8)  · 

taistelu

(45)  · 

tappelu

(85)  · 

turpaan

(49)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

mamu

(210)
30.11.2020 19:51:01
#414861 [+-] Piilota Suosittele

Joidenkin ihmisten elämä on täynnä erilaisia vastoinkäymisiä ja jatkuvasti tapahtuu jotain ikävää. Marko on tällainen ihminen. Vuosia sitten tuli vielä korjausvideoita, nyt tulee vain paskaa henkilökohtaista tositeeveetä.

30.11.2020 20:29:17
#414870 [+-] Piilota Suosittele

>>414861 On olemassa ihmisiä, jotka reagoivat öykkäreihin, ja sitten niitä, jotka tuijottavat kengänkärkiään, teeskentelee huomaamatonta ja toivoo öykkärin ottavan jonkun toisen kohteekseen. Arvaat varmaan kumpi joutuu vastoinkäymisiin.

01.12.2020 03:55:42 | 03:58:05
#415003 [+-] Piilota Suosittele

Kuten aikanaan yks lakipiru sano mulle niin heti jos joku käy käsiksi niin vedä turpaan niin että tuntuu. Menee ittesuojelun puolelle. Jos joku vaan uhkailee, että tappaa sut niin et saa lyyä lakipykälien mukaan ensinnäkään kysyä, että mitä vittua (se vesittää oikeuden vetää turpaan) ja vaikka toinen rupiais sitten kaivelemaan taskusta puukkoa tai muuta nini jos lyöt siinä vaiheessa niin nää oot se pahan tekijä. Fast forvard sitten oikeudenkäyntiin niin syyttäjäkin toteaa, että sulla on ollu todellinen syy pelätä ittes ja muitten terveyden puolesta. Mutta laki sanoo, että ei saa lyödä niin siksi sitten tuomio pahoinpitelystä ja korvauksia kipeästä nenästä sille ammattivenkulalle jonka muitakin perseilyjä käytiin läpi siinä samalla istunnolla.

On tää vaan hieno maa.

01.12.2020 09:53:21
#415087 [+-] Piilota Suosittele

>>414883 Toiset kattoo vierestä kun öykkärit öykkäröi tavalla tai toisella itsensä puolustuskyvyttömille ja toiset sitten taas pyrkivät puuttumaan öykkäröintiin. Järkevämpäähän se on vaan katsella sivusta, mutta en minä ainakaan edes pysty.

01.12.2020 23:01:56
#415339 [+-] Piilota Suosittele

>>415096 Ihmiseen kajoaminen on määrittelykysymys. Fyysinen koskemattomuus on äärimmäisin, mutta esimerkiksi pakottaminen reittivalintoihin on jo liikaa minulle.

[ 11 viestiä | ]