Oravakokoelma Oravakokoelma
The Chemical Brothers - Galvanize The Chemical Brothers - Galvanize
Kissagifejä (uudenvuoden tupla) Kissagifejä (uudenvuoden tupla)
Worldo-chan Worldo-chan
Suomalaiset naiset on kyl ihania Suomalaiset naiset on kyl ihania
Kissagifejä Kissagifejä
Breakup Breakup
Kissagifejä Kissagifejä
I'M ON SHROOMS I'M ON SHROOMS
Renge ja Honoka :3 Renge ja Honoka :3
erilaista rasismia erilaista rasismia
paskaks män painovoima paskaks män painovoima
Protecin jouluruno 2017 Protecin jouluruno 2017
:3 :3
Mickey Mouse - The Karnival Kid ( Mickey Mouse - The Karnival Kid (
Peli alkaa Peli alkaa
nii nii
Taulu Taulu
Joulugondola Joulugondola
filmauspallon olemus filmauspallon olemus
Wii Bowling! Wii Bowling!
niin se vain on niin se vain on
oh oh
Juu ei ole sama asia yhtään. Juu ei ole sama asia yhtään.
 800 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.88 MB, 1 tiedosto, 13.01.2018 23:55:21
[ + 5 | ]

Kyllä, varasin parhaan tv-tuolisi. U mad? ;3

[5493] [FireShot-Capture-004---??? Blog---https___kagonekoshiro.blog.fc2] [0.88 MB] [600x820] [] []
FireShot-Capture-004---??? Blog---https___kagonekoshiro.blog.fc2

kissa

(5208)  · 

kuro

(19)  · 

nojatuoli

(5)  · 

ägplöö

(31)  · 

kieli

(132)
15.01.2018 18:45:58
#19635 [+-] Piilota Suosittele

Eiks aikuisenkin kissan voi nostaa niskasta helvettiin, ilman että se tuntee kipua? Siitä viis, näin mä olen aina toiminut.

16.01.2018 12:49:01
#19801 [+-] Piilota Suosittele

>>19743 Voihan se siinä lämmikkeena toimia, nyt talvisin tarsinkin voisi. Koko kartano lämpeää pelkällä takalla, ja täällä kolmoskerroksessa missä pidän toimistoa, on 15-18°C, kun alhaalla sen 30°C.

Ikävä kyllä, mulla ei ole kissaa. Koira taas yrittäs antaa pusun, jos syliin mahtuis :D

[ 4 viestiä | ]