mustanaamio menee grillille mustanaamio menee grillille
Mä ajan mun elämän ohituskaistaa Mä ajan mun elämän ohituskaistaa
Bongoryhmä Bongoryhmä
Rage Rage
Seikkailua kerrakseen Seikkailua kerrakseen
aa xaxaxaxaa)) aa xaxaxaxaa))
Oispa kaljaa Oispa kaljaa
Jordung Pebbleson Jordung Pebbleson
Purjot Purjot
Balettia Balettia
No just... No just...
Tein joskus kuviksen tunnilla Tein joskus kuviksen tunnilla
Scööp Scööp
Suoraan sanottuna suomalaiset setit Suoraan sanottuna suomalaiset setit
BINGO BINGO
Hyvä palvelu Hyvä palvelu
kun kaveri laittaa yllättäen dic picin kun kaveri laittaa yllättäen dic picin
Vanhemmat ajan hermolla Vanhemmat ajan hermolla
hevit huutikset hevit huutikset
Mehua Mehua
pistä muna piiloon pistä muna piiloon
Sielunmatkaaja Sielunmatkaaja
Puuhattu Puuhattu
Apu Apustaja Etsintä Apu Apustaja Etsintä
@-
 923 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 03.12.2020 15:19:55
[ + 0 | ]

Tietoa koronavirusrokotteesta


korona

(299)  · 

virus

(39)  · 

rokote

(70)  · 

petteri mikkonen

03.12.2020 20:45:27
#416128 [+-] Piilota Suosittele

>>416077
Ei Petteri ole mikään tohtori. Hän kertoo tässä mitä tietyt tahot sanovat rokotteen toimivuudesta jne.
Niin kuin itsekkin videolla sanoi.

04.12.2020 02:37:06
#416318 [+-] Piilota Suosittele

Kuhan rokotus tullee munki käsille niin kyllä mää sen/ne otan. Mua ei kiinnosta paskaakaan vaikka sairastuisinki, mutta ku oon tekemisissä vanahojen ihimisten kans niin en viittis niitä sairastuttaa jos saisinki koronan. Samalla logiikalla otin elämäni ekan influenssarokotuksen tossa viikko sitten.

Toki tuo Petteri on siinä mielessä oikeassa, että ei siitä ole mitään pitkäaikasia tietoja. Sattuneesta syystä. Ne on pitänytkin tsiigata mahdollisimman laajoilla testeillä joten siinä mielessä on turha höpistä selitellä, että näistä rokotteista ei tiedetä vielä tarpeeksi. Tottahan toki varsinki se narkolepsia-juttu säikäytti monet ja se on täysin ymmärrettävää. Toki tietenki jos oikein hyvin käy niin että kaikki rokotteitten ottaneet muuttuu steriileiksi tai suorastaan kuolee jo pois. Toinen vaihtoehto onkin sitten se, että se suojaa koronalta mikä on itsessään jo paska juttu.

[ 3 viestiä | ]