Jumalauta Japani on hieno maa Jumalauta Japani on hieno maa
My turn My turn
Repovesi Repovesi
Se on tulossa Se on tulossa
Kuka siellä metelöi? >:3 Kuka siellä metelöi? >:3
Enkeliviesti 04 2018 Enkeliviesti 04 2018
Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla
kova on yritys :3 kova on yritys :3
kissat kissailee :3 kissat kissailee :3
Taistelu Taistelu
Bullets of Justice Trailer Bullets of Justice Trailer
Suvaitsevaisten älykkyys osa 1. Suvaitsevaisten älykkyys osa 1.
Antiquus Scriptum - Skeletons Of Society (A Tribute To Slayer) Antiquus Scriptum - Skeletons Of Society (A Tribute To Slayer)
Pelaajat Pelaajat
Ryppy ja Koponen toimittajina Ryppy ja Koponen toimittajina
Lord of the ack ack ack Lord of the ack ack ack
Saukot Saukot
Covid-19 tips Covid-19 tips
keep on fucking keep on fucking
Yes Yes
Foxy lady Foxy lady
Piglet has options Piglet has options
Miksipä ei Miksipä ei
Holokaustia ei tapahtunut Holokaustia ei tapahtunut
 825 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 03.12.2020 18:00:22
[ + 5 | ]

Tuossa rapussa haisee paskalle

[50072] [vaananen.jpg] [0.08 MB] [960x865] [] []
vaananen.jpg

rappu

 · 

sukunimet

 · 

neekerit

(111)
04.12.2020 02:26:50
#416311 [+-] Piilota Suosittele

Kaverit muutti Tampereella ku taloyhtiössä oli lähinnä neekereitä ja mutiaisia. Ei niille menny mikkään säännöt jakeluun vaan ruokkivat sipseillä ja muilla jätteillä puluja pihalla. Lopputuloksena jumalaton älämölinä joka puolella ku uugabuugat ei pitäny oviaan kiinni vaan vetelivät rappukäytävissä samoin ku aavikolla kylästä toiseen. Pihat täynnä pulun ja lokkien paskaa ku heittivät jätteensä ikkunoista. Kavereitten lapset pelekäs olla pihalla leikkimässä. Kattelivat sitte uuden kämpään niin siellä muori veteli ristiin rastiin tsekkailemassa talojen asukastauluja. Lopulta löyty yks missä ei ollu ainuttakaan ali-ihimisen nimeä niin muuttivat sitten sinne ja hyvin on elämä maittanu, mitä ny yläkerrassa asuu jotaki ihme örveltäjiä jotka ei osaa pitää turpaansa kiinni, valitettavasti ne on valakosia ali-olentoja, mutta muutoin meno muuttu taas ihmismäiseksi.

04.12.2020 05:45:38
#416375 [+-] Piilota Suosittele

>>416311
Heterogeeninen yhteiskunta ei tule toimeen, oli se sitten pienempi tai isompi. Homogeeninen tulee paremmin.

Jos tarkemmin katsot, tämä ei ole väkivaltainen mielenosoitus

[ 8 viestiä | ]