Muovipussi ylittää kadun Muovipussi ylittää kadun
Kovaa työtä Kovaa työtä
I Will Sleep Where I Want I Will Sleep Where I Want
Korkeamman tason mämmi Korkeamman tason mämmi
Vesti la giubba Vesti la giubba
Creepy Door. Creepy Door.
Vaalirikollinen22 Vaalirikollinen22
ketsuppi laki ketsuppi laki
Pulsu-Hopo Pulsu-Hopo
Moikka meen nukkuu suomi versio 1.0 Moikka meen nukkuu suomi versio 1.0
Kauppisen Top Kek -hattu Kauppisen Top Kek -hattu
Nyt kävi näin.. Nyt kävi näin..
Väijyssä Väijyssä
Juhan visio suomesta Juhan visio suomesta
Gay Gay
oh dog oh dog
Uudet lentokoneistuimet tulevat Uudet lentokoneistuimet tulevat
kyrvänveistelyä kyrvänveistelyä
Läskibasso Läskibasso
sipulimehu.mp4 sipulimehu.mp4
Pian on äitienpäivä Pian on äitienpäivä
Paljon onnea Muhammed! Paljon onnea Muhammed!
Ilmeeni krapulassa, kun kaverisi soittaa sulle vielä kännissä Ilmeeni krapulassa, kun kaverisi soittaa sulle vielä kännissä
Disney remake :3 Disney remake :3
 940 näyttökertaa, 7 viestiä, 13.85 MB, 1 tiedosto, 05.12.2020 03:16:38
[ + 2 | ]

Mikä puolue ajaa ihmisten etua?

[50141] [tiedosto.mp4] [13.85 MB] [400x400] [] []

ps

(47)  · 

tynkkynen

(39)  · 

eu

(63)  · 

kusetus

(54)
05.12.2020 04:33:21 | 20:25:08
#416653 [+-] Piilota Suosittele

Epäilen omaako kansa riittävästi kompetenssia päättää jostain niinkin monimutkaisesta kuin elvytyspaketti. Jotkut asiat vain hoitaa se edustaja, joka äänestämällä on asemaansa päässyt, jotta meidän ei tarvitse lukea 10000 sivua tietoa siitä mitä elvytyspaketti tarkoittaa.

05.12.2020 05:39:33 | 05:40:06
#416693 [+-] Piilota Suosittele

>>416653
Kaatuu jo siihen ettei se edustaja ja hänen kaksi avustajaansa osaa yhdistää 10 000 sivua tekstiä kokonaisuudeksi. Tekstiä ei yleensä tarvita 10k sivua, ja sen niittaamiseen meillä on Data-analysistit, elleivät avustajat sitä ole.

Jos sanotaan että olisivat, hekään eivät tajua asiasta paskaakaan, ja tämän takia eduskunnassa kuulee joskus aivan järjetöntä ylipitkää soopaa.

Antakaa se 10k muutamalle asiantuntijalle joka saa siitä kansanedustajalle puolueettoman koosteen. Miksei kansalaisellekkin jos kansalainen saa päättää.

05.12.2020 11:32:59
#416734 [+-] Piilota Suosittele

>>416653
Ainahan rahaa tungetaan joka paikkaan ja maksaja näkyy peilissä. Nykyään heitellään miljardeja sinne tänne muutenkin ja näin saadaan taas huomio pois siitä tärkeimmästä. En muista mikä laki ajettiin läpi viimeksi ihan vaan huomaamatta, kun kansalle ensin sanottiin, että viinan hinta nousee. Oliko listaamattomien osinkojen verottomuus vai se, että osakkeita pystyi omistamaan nimettömissä salkuissa ja näin piilottamaan omaisuuttaan. Nytkin pelottavampaa tuossa on puhe EU-verutus oikeudesta ja lähestymisestä liittovaltiota. Silloin peli on pelattu lopullisesti pienen pohjoisen provinssin osalta...

05.12.2020 20:20:17
#416931 [+-] Piilota Suosittele

>>416653

Kansalla, kutenns3n päättäjilläkään ei ole kykyä tehdä mitään suomen kannalta hyvää päätöstä. Kaikki tapahtuu lähinnä henkilökohtaisen hyödyn kautta.

06.12.2020 06:17:14
#417110 [+-] Piilota Suosittele

>>416653
Demokratia toimii niin, että tyhmimpien mielipiteet leikkaantuvat fiksuimpien myötä, ja päinvastoin. Kun idiootteja on tarpeeksi paljon enemmän kuin fiksuja, niin me saadaan spaissarihallitus, ja tällä sitten mennään.

[ 7 viestiä | ]