Miksi ei voitaisi koristaa yhtä kuusta pihassa? Miksi kaikkien pitää katkaista yksi kuusi ja videä se himaan karisemaan. Sen jälkeen viskotaan puunlatva kaatopaikalle.
Siinä seisoo ihan supisuomalainen metsätaloustuote. Harvat oksat ja pitkä runko tuottaa parempaa lautatavaraa kuin jenkkien puskamainen "christmas tree", joka on tarkoituksella kitukasvuinen, mutta ei kelpaa edes kompostin kuivatteeksi. Harva jenkeistä edes tietää mikä sen puulajin nimi on (spruce). Alempana paljon parjattu Rockefeller Centerin tämän vuoden kuusi.
[
8 viestiä
|
]
⭰
Synnytystalkoot (to 12.10.2017)
ryöstelevät poliitikot
Paskoi joulukuusen
GOD EMPERIOR
terveydenhuolto
Ei homoilua nyt
Paardit
sankari
Kaikki lahjat on mun
Greenland here we come
Sale
Moraali
make greenland great again
Ennen ku APT alkaa laulaa
Jabba the trump ja prinsessa leiaMelania
kun ei pystytä käsittelemään todellisuutta
jotaki ahistaa ilmasto
aku ankka sarjis: donalnd trump
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c