Kirjoitusvirhe lol Kirjoitusvirhe lol
Soitahan kelloa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Soitahan kelloa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Onnea kihlojen johdosta Onnea kihlojen johdosta
hännä hänkki hännä hänkki
Ei jaksa keksiä otsikoita 74 Ei jaksa keksiä otsikoita 74
Mietelause Mietelause
HK:n Sininen Tulevaisuus HK:n Sininen Tulevaisuus
Lol Lol
Psyyken pyramidi Psyyken pyramidi
Valoa nopeampi ajattelija Valoa nopeampi ajattelija
Tee työtä joka on arvoitus Tee työtä joka on arvoitus
Sä oot nolannu ittes Sä oot nolannu ittes
Lopputulos hivelee silmiä Lopputulos hivelee silmiä
@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
Vihaajat vihaa Vihaajat vihaa
Walkie talkie Walkie talkie
Matrix temppuilee Matrix temppuilee
Lahja viholliselle Lahja viholliselle
Lapset jäi mieleen Lapset jäi mieleen
Eri maiden kärbä keitossa Eri maiden kärbä keitossa
S-P-A-C-E S-P-A-C-E
venäläistä menoa venäläistä menoa
Kukkorengas Kukkorengas
Nörttihuumoria vuodelta 45 Nörttihuumoria vuodelta 45
 793 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 14.01.2018 20:05:41
[ + 9 - | ]

Donald-setä lyö vetoa

[5545] [shithole.jpg] [0.08 MB] [640x960] [] []
shithole.jpg

trump

(333)  · 

shithole

 · 

putin

(186)
14.01.2018 22:50:19
#19345 [+-] Piilota Suosittele

>>19328
En tiiä että tuntuuko se vaan, mutta ihan niinku medialla ois jonkun sortin jahti käynnissä Dolanin suhteen. :D


Meinaatko, että Suomessa ei media räjähtäisi, jos Sauli sanoisi virallisessa tapaamisessa Afrikan maita persläviksi? Älä viitsi.

14.01.2018 22:55:26
#19350 [+-] Piilota Suosittele

>>19345 Totta kai räjähtäisi. Ja Saulilla on sen verran tahdikkuuta, ettei päästäisi tuollaista suustaan. Vaikka mielessään ajattelisikin noin. Mutta ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista. Ei ne nyt voi pelkkää pahaa tehdä 24/7.

15.01.2018 01:07:24
#19385 [+-] Piilota Suosittele

>>19350
ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista.


No, eiköhän Donald lähde ennen pitkää Valkoisesta talosta ja siitä varmaan uutisoidaan lehdessä kuin lehdessä :) Putinista en menisi vannomaan.

15.01.2018 01:25:39
#19387 [+-] Piilota Suosittele

>>19385 Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu. Putin taas poistuu vasta kuin kuolema korjaa. Ironista tässä on se, että näistä kahdesta johtajasta diktaattori on se pätevämpi.

15.01.2018 11:53:17
#19447 [+-] Piilota Suosittele

>>19387
Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu.


Riippuu siitä, mitä Muellerin tutkinta löytää. Olihan Nixonkin demokraattisesti valittu, mutta ei istunut kauttaan loppuun.

[ 10 viestiä | ]