vallankumous ovella vallankumous ovella
Ass hunter Ass hunter
hehe reddit o kovie jäbie mesta :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hehe reddit o kovie jäbie mesta :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ihana nainen Ihana nainen
Et laita sitä koronarokotetun verta Et laita sitä koronarokotetun verta
Same shit, diffarent asshole Same shit, diffarent asshole
Me tahtoa sharia! Me tahtoa sharia!
Vanhaa Suomea Vanhaa Suomea
Lakimies: Pakkorokotukset olisivat laittomia Lakimies: Pakkorokotukset olisivat laittomia
Tiihonen Puopolon haastattelussa Tiihonen Puopolon haastattelussa
Husu ei armahda! Husu ei armahda!
Miten käy Miten käy
Sähkö tappaa Sähkö tappaa
reps reps
Ähläm Ähläm
Nuorisotyö Nuorisotyö
Betonia työmaalla Betonia työmaalla
Hullut Hullut
terveydenhuolto terveydenhuolto
Rintafile Rintafile
Apu bänd - laivat Apu bänd - laivat
Silimien välliin Silimien välliin
Suomen puolesta! Suomen puolesta!
boobs boobs
 888 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 14.01.2018 20:43:06
[ + 11 - | ]

Coolest monkey in the jungle

[5549] [0.png] [0.21 MB] [478x421] [] []
0.png

14.01.2018 22:53:09
#19348 [+-] Piilota Suosittele

>>19344 Lisäselvennyksenä. Käytän aika usein nimitystä neekeri, tai apina ihmisistä jotka eivät kykene toimimaan yhteiskunnan määrittelemillä säännöillä. Ihonväristä riippumatta.

15.01.2018 01:03:52
#19384 [+-] Piilota Suosittele

19378

Pojan äiti ei pitänyt asiaa mitenkään rasistisena, mutta kun puolestaloukkaantujat loukkaantuu


Meinaatko, että valkoihoiset riehuivat noissa liikkeissä, vai miksi ihmeessä puhut "puolestaloukkaantujista"? Vai kuvitteletko tosiaan, että kuva loukkasi vain siinä ollutta lasta?

>>19348
Käytän aika usein nimitystä neekeri, tai apina ihmisistä jotka eivät kykene toimimaan yhteiskunnan määrittelemillä säännöillä. Ihonväristä riippumatta.


En epäile ollenkaan. Se on varmaan mielestäsi hyvin nokkelaa.

15.01.2018 11:50:43
#19445 [+-] Piilota Suosittele

19412

En minä sanonut mitään puolestaloukkaantujien ihonväristä.


Toistan: kuvitteletko tosiaan, että kuva loukkasi vain siinä ollutta lasta?

Miksi tuosta nousi kohu pojan tumman ihonvärin takia, koska siitä ei olisi noussut kohua jos poika olisi ollut valkoinen?


Oletko todella niin tyhmä, ettet tajua miksi apinaksi haukkuminen loukkaa nimenomaan mustia? Vaikea uskoa edes sinusta, mutta voin toki valaista asiaa sinulle, jos et oikeasti tiedä.

15.01.2018 14:46:57
#19526 [+-] Piilota Suosittele

19462

@Jimbo eli hyväksytkö liikkeessä riehumisen


Tietenkään en hyväksy riehumista.

>>19459
Jotenkin ei taas yllätä että joku suvakki puolustamassa riehuvia mustia ihmisiä.


Ja yllättäen joku rajakki tulee valehtelemaan, että suvakki muka puolustaisi riehumista.

15.01.2018 18:01:08
#19606 [+-] Piilota Suosittele

>>19344
Tässä pitää osata englantia sen verran, että osaa erottaa sanat "monkey" ja "ape".

Monkey kuulostaa paremmalta, melkein jopa rimmaa jungle -sanan kanssa, ape ei. Kaikesta pitää metakka nostaa.

[ 15 viestiä | ]