edes corona ei pelasta robinia edes corona ei pelasta robinia
C=64 tapahtuma 2007 kotona C=64 tapahtuma 2007 kotona
Seppo Lehto Seppo Lehto
Pentu ja päkäpää Pentu ja päkäpää
Lepakkokeitto: raikasta ja ravitsevaa Lepakkokeitto: raikasta ja ravitsevaa
Gondolan filosofia Gondolan filosofia
heseläiset eristyksiin heseläiset eristyksiin
kokista kokista
lounasta lounasta
Kissalle heijastin Kissalle heijastin
kuinka tehdä hyvä jekku kuinka tehdä hyvä jekku
höllyy <3 höllyy <3
hyvin sanottu hyvin sanottu
Aamulla parvekkeella tapu tapu tap Aamulla parvekkeella tapu tapu tap
PIERAISIN JUST PALLOON ;D;D PIERAISIN JUST PALLOON ;D;D
Päivällinen Päivällinen
ihana nainen ihana nainen
Niemeen rakennetun kaupungin auringonlasku Niemeen rakennetun kaupungin auringonlasku
Boriksen karanteenivinkit Boriksen karanteenivinkit
Jon Lajoie - F**k Everything Jon Lajoie - F**k Everything
Death SS - Heavy Demons Death SS - Heavy Demons
Mind.in.a.Box - Sun and Storm Mind.in.a.Box - Sun and Storm
brandy heiluttelee brandy heiluttelee
Nyrkki-viestit Nyrkki-viestit
 905 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 15.01.2018 06:35:42
[ + 13 - | ]

Kissa ei ole huvittunut

[5560] [0.jpg] [0.06 MB] [617x960] [] []
0.jpg

15.01.2018 17:21:34
#19580 [+-] Piilota Suosittele

Missä viipyy kommenttien ja medioiden plussausominaisuus, missä näkyy edes median lähettäjä, tai se, että anonyymi?

[ 4 viestiä | ]