>>425779 Sama itsellänikin, enkä rehellisesti sanoen ole koko meininkiä ymmärtänyt ihan vieläkään. Jonkinasteinen meemihän se on ollut iät ajat, että postataa vähän "shokkimediaa", mutta ehkä joku nykypäivänä kiinnostuu tuollaisesta liiankin paljon.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Perjantai
dämängö dagia vederaanid daisdelivad :D
kansallissankari
Nakuankka paskalla
Huomaatko eron?
paint taidot
Daisy
Joulukalenteri luukku 21
Ansakortin aktivointifiilis
11
Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 24
Tööt vuodelta 2011
Tämmöstä tällä kertaa
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)