Apustaja hehkuu pimeässä Apustaja hehkuu pimeässä
no mikä ettei no mikä ettei
koko perheen elokuva koko perheen elokuva
Oon tää kissa Oon tää kissa
Moikkuli :3 Moikkuli :3
well hi diddlu ho well hi diddlu ho
Siilille lääkettä Siilille lääkettä
ihana nainen ihana nainen
Your body, my choice Your body, my choice
Yugoslavian erikoisyksikkö Yugoslavian erikoisyksikkö
Väsyttää Väsyttää
Tuhero Tuhero
Salasana Salasana
breikkausta breikkausta
Videopelien vuosi Videopelien vuosi
WTF WTF
Mitäs tuijotat Mitäs tuijotat
Ilmestyskirjan ratsastajat Ilmestyskirjan ratsastajat
pommiapu pommiapu
fyp fyp
Eino turhapuro Eino turhapuro
Mahtuisko hentaikokoelma Mahtuisko hentaikokoelma
Löysi äitinsä onlywhoresin Löysi äitinsä onlywhoresin
nautin tästä nautin tästä
 921 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 23.12.2020 02:05:11
[ + 9 - | ]

Luolaston Joulukalenteri 2020 - Luukku 23 - "Esipukki"


joulukalenteri

(69)  · 

luukku 23

 · 

esipukki

23.12.2020 02:05:19 | 13:54:09
#422843 [+-] Piilota Suosittele

"Esipukki"

Viewer Disclaimer: Ei ole paintilla tehty, kuten ei muinakaan vuosina.

Joskus on kysytty miten kuvani teen? No tässä on yksi esimerkki: ensin katsotaan Wikipediasta miten mammutti piirretään. Sen jälkeen piirretään mammutti. Työstön aikana syntyy kymmeniä layereitä, joihin voidaan piirtää esimerkiksi varjostukset. Kun lopputulos tyydyttää, voidaan layerit selkeyden vuoksi yhdistää. Yllättäen mammutin piirtäminen oli helpoin työvaihe.

Tämän teos syntyi piirtotabletilla. Koska piirtämiseni on lähinnä yritys/erehdys tyyppistä nysväämistä, meni tähän aikaa suoraan sanoen ihan helvetisti.

Pro tip: Tee väritys aina ääriviiva-layerin alle. Näin viiva säilyy koskemattomana ja jälki on siistiä.

Video kertonee loput.

Hyvä Joulua kaikille!

Tässä vielä suora linkki valmiiseen ja videon lopussa näkyvää parempilaatuisempaan kuvaan:
https://i.imgur.com/sx6SQw4.png

t. Antero

23.12.2020 02:34:34 | 02:36:37
#422852 [+-] Piilota Suosittele

>>422843
joulukalenterit on ollu lähinnä luokattomia ja joskus niitä ei oo lainkaan. arvasin että teet jotain hienoo koska se yhteiskuvan alku oli nii hienosti tehty. en kyllä arvannu videoo siitä.
oikea Bob Ross 2.0.

23.12.2020 10:17:34
#422912 [+-] Piilota Suosittele

No nyt on nähty vaivaa ja lähes ammattimaiset hissimusat taustalla. Olen vakaumuksellinen Sonja joten en voi plussata mutta toivotan kuitenkin oikein hyvää joulua.

23.12.2020 19:22:18
#422992 [+-] Piilota Suosittele

Lähinnä mietin, että miten paljon tuohon on käytetty aikaa ja energiaa. Joko Anterolla on paljon aikaa, tai hän ei ole niin tarvittu kuin antaa olettaa.

24.12.2020 05:35:40 | 05:37:16
#423139 [+-] Piilota Suosittele

Piirtotyyli kiihotti ja detaljit sekä nopeutus, joten +1, mutta rikoit omaa sääntöäsi >:(

5. Tallenna PNG muodossa!


Itse rikoin vain tätä, koska sääntö on perseestä ja tyhmä.
6. Vie Imguriin https://imgur.com


Siinä teille maskittomille homoille kunnon sivu:
https://fi.imgbb.com/

[ 10 viestiä | ]