Rinkeby Rinkeby
Tän kissan nimi on Tän kissan nimi on
Hinti ISISissä Hinti ISISissä
askartelin mikille pop-filtterin askartelin mikille pop-filtterin
Ryppy, Koponen ja Muhammed Ryppy, Koponen ja Muhammed
Koira tekee tempun Koira tekee tempun
tässä mää uimassa tässä mää uimassa
Silmämunat >:3 Silmämunat >:3
Taitaa jäädä verot maksamatta Taitaa jäädä verot maksamatta
räpätäti22 2018 joulun nalkutukset räpätäti22 2018 joulun nalkutukset
Oho. Oho.
"damn it love me" "damn it love me"
Ragequittasi sukupuolensa Ragequittasi sukupuolensa
Tällästä oli jäällä tänään Tällästä oli jäällä tänään
Piilukko Piilukko
Valehtelijafaktaa Valehtelijafaktaa
jättikikkeli voittaa aina jättikikkeli voittaa aina
Työukkojen painit Työukkojen painit
Uruk-Hau Uruk-Hau
mikko merikivi mikko merikivi
Saksalaista teknologiaa Saksalaista teknologiaa
Aw yissss Aw yissss
Ulkonäkö: kalastuspelin bossi Ulkonäkö: kalastuspelin bossi
Sylikoiro Sylikoiro
 2 060 näyttökertaa, 15 viestiä, 2.62 MB, 1 tiedosto, 24.12.2020 09:25:42
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 24.12.2020.

Typical

[50617] [m_130462.webm] [2.62 MB] [360x640] [] []

väkivalta

(25)
24.12.2020 13:12:53
#423225 [+-] Piilota Suosittele

>>423218

Itse olen pessimisti. Lähes kaikki mitä on eteen tullut on ollut helvetin lyhytkestoista. Nauttiminen ei vaan luonnistu kuin vittu muutaman minuutin kerrallaan. Mikä vitun järki tässä elämässä on? Siis muu kuin tehdä työtä toiselle, joka korjaa potin. Juuri juttelin kaverin kanssa niistä Inaria-asennuksista. Kaappien asennuksesta saa metrihinnan, joka on 85 euroa per kaappi /puolikas. Työtä ja touhua menee vitusti. Jo pelkästään tavaroiden roudaaminen paikalle. Siinä menee isojen kaappien kanssa monta tuntia.´Asennuksissa menee monta päivää. 4 kaappia. 85 eur * 4 = 430 eur + kanto 40 eur + purku 40 eur = 510 euroa. 5 päivää, suunnilleen 8 tuntia työtä joka päivä.

Tuollaisilla metrihinnoilla asennutetaan. Jo pelkästään keittiö asennuksesta saa 1500 - 2000 euroa. Työ helpompaa eikä tarvitse tapella niin vitun paljon.
Suosittelen kaverille, että lopettaa nyt tuon homman. Ei mitään järkeä.

24.12.2020 13:52:58
#423237 [+-] Piilota Suosittele

>>423229

Niin on. me lähdetään tässä vuodenvaihteen jälkeen asentamaan keittiöitä. kaveri laittaa toiminimen päälle. Näyttää nimittäin sille, että koff-keikat ja jakelupuoli on kuollut kuopattu.

23.09.2021 22:10:53
#503172 [+-] Piilota Suosittele

Melisa Mendiny AKA Kristina Uhrinová / Melisa Mendini / Carrie Du Four / Cristin Uhrinová / Kristina Urinova / Kristina Walker / Lexa / Melisa A / Melissa Mendiny

[ 15 viestiä | ]