Hyvä kymysys Hyvä kymysys
haha :D haha :D
Meanwhile in finland Meanwhile in finland
Kesä on taas täällä Kesä on taas täällä
winrar winrar
Espanjan rajavalvonta matuja vastaan Espanjan rajavalvonta matuja vastaan
Semmoiset sitten eilen Semmoiset sitten eilen
Fakta Fakta
Mustalaispepe Mustalaispepe
Maailman tahraisin Kalle Maailman  tahraisin Kalle
Journalismi herran vuonna 2021 Journalismi herran vuonna 2021
Juopuneiden puolue Juopuneiden puolue
Rippikuvat Rippikuvat
ranska ranska
semmosta semmosta
Kakku Kakku
Bye bye baby baby goodbye Bye bye baby baby goodbye
Parhaat synttärit ikinä Parhaat synttärit ikinä
Ihana nainen Ihana nainen
piirrustus kilpailu piirrustus kilpailu
Julisteet. Julisteet.
Scifiä Scifiä
Sitä parempaa uhkailua kännissä ja läpällä Sitä parempaa uhkailua kännissä ja läpällä
Parit videot Parit videot
 1 470 näyttökertaa, 13 viestiä, 1.17 MB, 1 tiedosto, 08.01.2021 09:09:40
[ + 8 - | ]
👑 Katsotuin 08.01.2021.

varastaminen

[50907] [varastaminen.mp4] [1.17 MB] [316x480] [] []

varastaminen

(5)  · 

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

haittasuomalainen

(59)  · 

rahtihame

(29)  · 

työtön

(105)  · 

rikollinen

(111)  · 

parasiitti

(57)  · 

loinen

(125)  · 

torakka

(21)  · 

rosvo

(85)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

asumistuki

(47)  · 

kelarotta

(93)
08.01.2021 09:23:01
#427734 [+-] Piilota Suosittele

Eli jos yhteiskunta ei ole antanut riittävästi rahaa on oikein varastaa kauppiaalta joka lakuttaa sen lopulta ihan rehellisiltä ihmisiltä. Tämä selvä.

08.01.2021 15:14:49
#427806 [+-] Piilota Suosittele

>>427752

Rahtihame tulee myös harkinnanvaraiseen tukeen perustuen aikas helposti. Kokeilin saada harkinnanvaraiseen tukeen perustuen omiin juttuihini. Ei onnaa kyllä ei.

08.01.2021 19:28:11
#427913 [+-] Piilota Suosittele

Muumimukit on noitten vakkarikamaa hakea kaupasta, mistähän se juo. Ei sit silloon voi myyä!

Saatana. Onneks vitutus on vähentynyt jo hieman.

10.01.2021 11:00:10
#428423 [+-] Piilota Suosittele

Huumoriahan se vaan on kun kulttuuri väki saapuu ABC:lle, sokokselle, lidliin tai citymarkettiin niin jo rupeaa sisäisessä radiossa kuulumaan vartija tai "ostoavustaja" kutsuja, jonka jälkeen vartijan tai "ostosavustajan" huomattuaan kulttuuri väki joko poistuu motkottaen, mitään ostamatta tai sitten pistetään perinteinen huuto ja heilunta show käyntiin. Mistäköhän johtuu että kaikki romanit kohtaavat epäileviä katseita liikkeissä asioidessaan, eikai se 99% pilaa sen 1% mainetta.

[ 13 viestiä | ]