Liukkaista liukkain pylly, yksi kappale, kiitos Liukkaista liukkain pylly, yksi kappale, kiitos
en y,,ärrä en y,,ärrä
paska paska
Pete ja löylykauhakuolema Pete ja löylykauhakuolema
PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA
Pasi nyrkki :D Pasi nyrkki :D
Asut Asut
täh täh
STAR UGANDAN STAR UGANDAN
Miehen työ Miehen työ
Kissagifejä Kissagifejä
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Vakavaa >:3 Vakavaa >:3
Kuvakommentti Kuvakommentti
Yui ei välttämättä halua Yui ei välttämättä halua
vuodettu clippi kennedyn murhasta vuodettu clippi kennedyn murhasta
Elämän on vittujen elämä Elämän on vittujen elämä
kys kys
No nyt y,,ärrän No nyt y,,ärrän
THE WAY THE WAY
Papan pako epäonnistui ;_; Papan pako epäonnistui ;_;
Valinta on sinun! Valinta on sinun!
Mentula Mentula
Päivän suunnitelmat Päivän suunnitelmat
 660 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 09.01.2021 12:29:51
[ + 4 - | ]

Melko sairasta porukkaa nuo rasismin vastustajat kun tällaista j

[50945] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [500x650] [] []
tiedosto.jpg

09.01.2021 12:36:03
#428135 [+-] Piilota Suosittele

Tekopyhiä. Näkevät natseja joka paikassa ja ovat suvaitsevaisia eri ihonväristä kohtaan mutta valkoisia hetero miehiä voi haukkua ihan miten vaan. Näin siinä käy kun mielisairaille annetaan mahdollisuus kirjoittaa mitä tahansa nettiin

09.01.2021 15:49:48
#428202 [+-] Piilota Suosittele

Niin. Terroristit eivät ole länsimaisen sivistysmaan ongelma, vaan rasistit. Kuolema korjaa vain kerran, rasismin jäljet ovat ikuiset.

09.01.2021 18:15:22
#428243 [+1] Piilota Suosittele

Ville rannan taide tiedetään, vihreä vasemmistolaisuus on ainoa ja oikea totuus.
Joka nurkan takana väijyy natsi, setämies, ilmastokriitikko, äärioikeistolainen (natsi myös).
Villen pahis galleria: PerSu = Nsdap, perussuomalainen = natsi, poliisit = natseja.
Sankari galleria: elokapinalaiset (apinat) = marttyyrejä kun natsit suihkutti paprika kaasulla, George Floyd = amerikan natsi tukehdutti (george oli vaan kys.hetkellä marinoitu fentanyylillä ja käyttänyt aiemmin metamfetamiinia), Pekka Haavisto = mies jolle vain sattuu vahinkoja, Feministit = herkkiä heppa tyttöjä, joita pahat setämiehet tai ilmastokriitikot (aina miehiä) kiusaavat kun tytöt pelastavat maailmaa.
Joten kyllä V.R:n työt latvaB2 tapauksen tekeminä kertovat hyvin kuinka vääristynyt maailma joidenkin silmissä voi olla.

[ 4 viestiä | ]